Telekom Yeniden Grev yapsın - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Telekom Yeniden Grev yapsın
10
●
303
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Telekom Yeniden Grev yapsın
1
2
01-12-2007, 11:36:32
#10
husay
10 Kb ile dl yapıyorum, sayfaların açılması daha da kötü..
01-12-2007, 11:54:38
#11
DarkRhyme
Üyeliği durduruldu
benim olay netdirek tenmiş. boşuna sabahtan beri telekoma saydırmışım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler