• 01-12-2007, 11:36:32
    #10
    10 Kb ile dl yapıyorum, sayfaların açılması daha da kötü..
  • 01-12-2007, 11:54:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    benim olay netdirek tenmiş. boşuna sabahtan beri telekoma saydırmışım