• 22-07-2009, 12:36:12
    #19
    CRX7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yuh diyorum size bir bakalım traidere ödemeleri geçmeyen var mı.
    EFT den dolayı 14.30dan sonraya sarkabiliyor. 17.00'a kadar ödemeleriniz gelmezse o zaman böyle yorumlar yapın lütfen.
    Böyle düşünmeniz bile beni üzdü :S
    İyi çalışmalar.
    Abicim sen demedinmi dün akşam gönderdim diye. Normalde akşam gönderdiysen paranın sabah gelmesi gerekirdi ama öğlen oldu hala para yok. Ben şimdi para çekmeye gidicem ve senin para gelse bile içeride kalıcak. Artık hangi tarihte alırım o parayı bilmem. (Şehir dışına çıkmam sebebiyle)
  • 22-07-2009, 12:41:57
    #20
    olay tabi ki arkadaşta bitmiyor, gecikmesi bankanın suçu. ancak bu kadar kişininki de aynı anda gecikince ben şahsen bir sorun olduğunu düşündüm o sebeple konuya bu tarz bir mesaj attım. yoksa ki herhangi bir şüphemiz zaten yoktu şahsım adına.
  • 22-07-2009, 12:48:28
    #21
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abicim sen demedinmi dün akşam gönderdim diye. Normalde akşam gönderdiysen paranın sabah gelmesi gerekirdi ama öğlen oldu hala para yok. Ben şimdi para çekmeye gidicem ve senin para gelse bile içeride kalıcak. Artık hangi tarihte alırım o parayı bilmem. (Şehir dışına çıkmam sebebiyle)
    Evet firma tarafından bana dün akşam yollanıldı mesajı geldi.
    KuDReTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olay tabi ki arkadaşta bitmiyor, gecikmesi bankanın suçu. ancak bu kadar kişininki de aynı anda gecikince ben şahsen bir sorun olduğunu düşündüm o sebeple konuya bu tarz bir mesaj attım. yoksa ki herhangi bir şüphemiz zaten yoktu şahsım adına.
    Genel bir sorun olması lazım.
    *-****.org * *******.org 21 Temmuz 2009 3 Ay 21 Ağustos 2009 Kudret Ç******* TURKIYE IS BANKASI SARIYER ISTANBUL ****474 - ******4220 20,00 TRL
    Hatalı mı ?
  • 22-07-2009, 12:52:15
    #22
    Alıntı
    Genel bir sorun olması lazım.
    *-****.org * *******.org 21 Temmuz 2009 3 Ay 21 Ağustos 2009 Kudret Ç***
    TURKIYE IS BANKASI SARIYER ISTANBUL ****474 - ******4220 20,00 TRL
    Hatalı mı ?
    hesapta herhangi bir sorun yok ancak en baştaki .org domainlerde hata var. benim link sattığım .com idi bilginiz olsun. ödemeyi bekliyoruz başka çare yok bankadan kaynaklı bir sorun sonuçta.
  • 22-07-2009, 12:56:36
    #23
    Garanti ödemesi hesabında.Bankadan kaynaklanan bir sorun bekleyelim.
  • 22-07-2009, 13:03:57
    #24
    Ödeme alındı..
  • 22-07-2009, 13:04:00
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaş ödemeyi mutlaka yapıcaktır güvenebilirsiniz, bende bekliyorum...

    sağolsun iki gündür yoruyorum onu..
  • 22-07-2009, 13:07:35
    #26
    Ödemeleri bizzat ben yapıyorum ve EFT emirleri girildi.

    Bankalar arası EFT aktarım koşullarından birhaber olan arkadaşlara sitelerinden link satmamalarını tavsiye ediyorum.

    Bir kişiden EFT olarak para alınıyorsa o EFT için ertesi gün mesai saatleri bitimine kadar beklenir.

    Biraz inceleyin, araştırın sonra buraya gelin yazın.

    Bilgi eksikliğiniz sebebiyle insanları forum ortamında rencide edemezsiniz.
  • 22-07-2009, 13:07:44
    #27
    bu iş bankası gerçekten ters orantı ile çalışıyor. mesai saatinde tık yok, öğle tatiline giriyorlar eft geliyor. daha önce de yine akşam saat 7'den sonra gelmişti, anlamadım gitti. kusura bakmayasın gereksiz rahatsızlık için, ödeme şuan ulaştı. iyi çalışmalar.