• 07-08-2009, 22:38:09
    #55
    zambak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Salih abi ** alexa 817,420 aylık 7 Lira
    Samedim sansürledim site adını sende sansürle sorun çıkmasın Şu güncellemede ona bi pr değeri aldır alıcam söz şuan para etmez ki versekte.
  • 07-08-2009, 23:00:02
    #56
    Pm yolladım..

    Ödemem gelmiştir teşekkürler...
  • 08-08-2009, 14:02:51
    #57
    EFT gerekçesiyle haftasonu ki ödemeleriniz pazartesiye sarkabilir.
    Alıma devam ediyoruz.
  • 09-08-2009, 01:07:27
    #58
    pm atıldı
  • 09-08-2009, 15:23:45
    #59
    Devam ediyoruz eÄŸer misafir arkadaÅŸlar varsa link-model@hotmail.com dan iletiÅŸim kurabilirler.
  • 09-08-2009, 16:11:07
    #60
    pm gönderildi, incelemenizi rica edeceğim...
  • 09-08-2009, 19:38:45
    #61
    Alıma devam ediyoruz
  • 09-08-2009, 20:51:58
    #62
    bir adet sattım ödememı bu aksam alacagım
  • 10-08-2009, 14:52:19
    #63
    Ödememi aldım teşekkürler..