• 15-08-2009, 12:55:32
    #73
    günceldir arkadaşlar özel mesajlar cevaplanmıştır..
  • 15-08-2009, 16:43:19
    #74
    pm cevabı gelmedi?
  • 15-08-2009, 16:59:59
    #75
    Olumlulara dönüş yapıyorum..Güncel devam..
  • 15-08-2009, 18:01:00
    #76
    pm gönerildi
  • 15-08-2009, 18:51:31
    #77
    ö.m gönderilmiştir.
  • 15-08-2009, 19:15:54
    #78
    pm yolladım
  • 15-08-2009, 22:30:08
    #79
    Devam edelim günceldir..
  • 16-08-2009, 01:10:26
    #80
    teknoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5m altı tüm sitelerden link alımı yapıyorum diyorsun.Bizde mesajına bakarak uygun sitemizi pm atıyoruz.Hiçbir geri dönüş yapmıyosun.Bu ne biçim saygısızlıktır. Hiç bişey satmıyorum senin gibi adama...
    Bak şimdi sana ne göstericem.
    Bak bu 1.mesajım.
    CRX7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alexa sınırı 1milyon olmuştur.
    Alım sınırsızdır devam ediyoruz..
    Buda 2.
    CRX7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devam ediyoruz arkadaşlar ödemesini almayan kalmadı devamm Bilmeyenler için mesajımı yeniliyorum 1milyon altı alıyorum artık..
    Sanki para dileniyormuşum gibi satmıyorum diyorsun. SATMA , yalvarmıyorum almak için sonuçta sen de para kazanıyorsun sadece benim yararıma olmuyor.Anlamıyorum bu mantığı.
    Günde 300+ özel mesaj alıyorum hangibirine dönüş yapayım ?
    He tmm bundan sonra konularımda "Herkese yanıt göndermeme hakkımı saklı tutuyorum." yazıcam konumu görürsünüz birazdan..
    ALEXA 1MİLYON ALTI ALIM DEVAM EDİYOR.
  • 16-08-2009, 08:32:50
    #81
    CRX7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.
    İçerisinde zayıflama ile ilgili linklerin bulunmadığı Alexa 5,000,000 altındaki tüm sitelerden link alıyorum.
    Oyun - Adult siteler ve Ücretsiz bloglar harici..
    Yalnız Pr0 olupta alexa 4,500,xxx olan siteler olmasın.Alexası yüksekse pr değeri iyi olsun.Alexa düşük ise pr değerinede gerek yok..
    Uçuk fiyatlar olmasın lütfen.
    Özel mesaj atabilir ya da "link-model@hotmail.com" mail atabilirsiniz..
    Teşekkürler & Kolay Gelsin..
    Biz senin bu konu altındaki bütün mesajlarını okumak zorundamıyız?

    Madem kuralda değişikliğe gitttin o zaman ilk mesajını editle . Millet senin her mesajını okumak zorundamı?