5m altı tüm sitelerden link alımı yapıyorum diyorsun.Bizde mesajına bakarak uygun sitemizi pm atıyoruz.Hiçbir geri dönüş yapmıyosun.Bu ne biçim saygısızlıktır. Hiç bişey satmıyorum senin gibi adama...
Bak şimdi sana ne göstericem.
Bak bu 1.mesajım.
Alexa sınırı 1milyon olmuştur.
Alım sınırsızdır devam ediyoruz..
Buda 2.
Devam ediyoruz arkadaşlar ödemesini almayan kalmadı devamm

Bilmeyenler için mesajımı yeniliyorum 1milyon altı alıyorum artık..
Sanki para dileniyormuşum gibi satmıyorum diyorsun. SATMA , yalvarmıyorum almak için sonuçta sen de para kazanıyorsun sadece benim yararıma olmuyor.Anlamıyorum bu mantığı.
Günde 300+ özel mesaj alıyorum hangibirine dönüş yapayım ?
He tmm bundan sonra konularımda "Herkese yanıt göndermeme hakkımı saklı tutuyorum." yazıcam konumu görürsünüz birazdan..
ALEXA 1MİLYON ALTI ALIM DEVAM EDİYOR.