CRX7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yuh diyorum size bir bakalım traidere ödemeleri geçmeyen var mı.
EFT den dolayı 14.30dan sonraya sarkabiliyor. 17.00'a kadar ödemeleriniz gelmezse o zaman böyle yorumlar yapın lütfen.
Böyle düşünmeniz bile beni üzdü :S
İyi çalışmalar.
Abicim sen demedinmi dün akşam gönderdim diye. Normalde akşam gönderdiysen paranın sabah gelmesi gerekirdi ama öğlen oldu hala para yok. Ben şimdi para çekmeye gidicem ve senin para gelse bile içeride kalıcak. Artık hangi tarihte alırım o parayı bilmem. (Şehir dışına çıkmam sebebiyle)