olay tabi ki arkadaşta bitmiyor, gecikmesi bankanın suçu. ancak bu kadar kişininki de aynı anda gecikince ben şahsen bir sorun olduğunu düşündüm o sebeple konuya bu tarz bir mesaj attım. yoksa ki herhangi bir şüphemiz zaten yoktu şahsım adına.