Abicim sen demedinmi dün akşam gönderdim diye. Normalde akşam gönderdiysen paranın sabah gelmesi gerekirdi ama öğlen oldu hala para yok. Ben şimdi para çekmeye gidicem ve senin para gelse bile içeride kalıcak. Artık hangi tarihte alırım o parayı bilmem. (Şehir dışına çıkmam sebebiyle)
Evet firma tarafından bana dün akşam yollanıldı mesajı geldi.
olay tabi ki arkadaşta bitmiyor, gecikmesi bankanın suçu. ancak bu kadar kişininki de aynı anda gecikince ben şahsen bir sorun olduğunu düşündüm o sebeple konuya bu tarz bir mesaj attım. yoksa ki herhangi bir şüphemiz zaten yoktu şahsım adına.
Genel bir sorun olması lazım.
*-****.org * *******.org 21 Temmuz 2009 3 Ay 21 Ağustos 2009 Kudret Ç******* TURKIYE IS BANKASI SARIYER ISTANBUL ****474 - ******4220 20,00 TRL
Hatalı mı ?