bu iş bankası gerçekten ters orantı ile çalışıyor. mesai saatinde tık yok, öğle tatiline giriyorlar eft geliyor. daha önce de yine akşam saat 7'den sonra gelmişti, anlamadım gitti. kusura bakmayasın gereksiz rahatsızlık için, ödeme şuan ulaştı. iyi çalışmalar.