• 19-06-2022, 13:53:05
    #1
    Merhaba arkadaşlar kripto parada kâr satışı stratejinizi neye göre ve nasıl yapıyorsunuz ? Ana paradan kâr artıya geçtikten sonra artıdaki parayı borsa dışınamı çekiyorsunuz yoksa kâr ı çekip düşünce alttan mı ekliyorsunuz ? Tam olarak nasıl bir yol izlenmeli ? Bu konuda özellikle görüşlerine güvendiğim @nasirjones; @SEOPro; ve diğer bilgisi olan arkadaşlar fikirlerini paylaşırlarsa çok sevinirim. Teşekkür ederim.
  • 19-06-2022, 13:55:28
    #2
    sabır !
  • 19-06-2022, 13:57:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sanırım yüzde 90 zararda olduğu için herkes önünü goremiyor strateji vs de 2024 u beklemek gibi
  • 19-06-2022, 14:00:31
    #4
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım yüzde 90 zararda olduğu için herkes önünü goremiyor strateji vs de 2024 u beklemek gibi
    Bende yüklü miktarda kâr’dan zarardayım. Tek kalem 170k tl kârdan zarardayım ama strateji hatam var bunu kabulleniyorum. Bilgisi olan arkadaşlardan bu süreçte ne öğrenirsek ve kendimizi bu konuda ne kadar geliştirirsek bilgi açısından kârdır..
  • 19-06-2022, 14:01:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yüklü miktarda kâr’dan zarardayım. Tek kalem 170k tl kârdan zarardayım ama strateji hatam var bunu kabulleniyorum. Bilgisi olan arkadaşlardan bu süreçte ne öğrenirsek ve kendimizi bu konuda ne kadar geliştirirsek bilgi açısından kârdır..
    Bir kez daha kolay yoldan para kazanılmazmis tecrübe ettik kriptoda hep balinalar kazandı yediler bizi ufak kar görünce fazlasını istedik - lere düştük yüzde 30 kardan ciksaydim keşke şimdi yüzde 70 zarar var mesleklerde fayda etmiyor
  • 19-06-2022, 14:04:45
    #6
    Selam abi. Ben dönemlik oyuncuyum, bu sebeple bearish piyasada alım yapıp bullish piyasada kendimce belirlediğim fiyat bareminde elden çıkarıp arkama bile bakmıyorum. Örneğin 14 dolardan AVAX topladım dün, bu AVAX isterse 1 dolara düşsün, benim açımdam problem yok. 60 dolarda elimdeki tüm AVAX'ları elden çıkarıp bir sonraki ayı sezonunu bekleyeceğim.
  • 19-06-2022, 14:11:48
    #7
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kez daha kolay yoldan para kazanılmazmis tecrübe ettik kriptoda hep balinalar kazandı yediler bizi ufak kar görünce fazlasını istedik - lere düştük yüzde 30 kardan ciksaydim keşke şimdi yüzde 70 zarar var mesleklerde fayda etmiyor
    40 dolar bakiyem 12.000 dolar oldu çıkmadım şuan 1,110 dolar bakiye kaldı 12.000 olunca tamamen çıksaydım kâr realize etmesini bilseydim eğer bugünkü bakiyem bu durumda olmayacaktı.. Neyseki herşey tecrübe geç olsun güç olmasın bekleyeceğim mecbur ama kâr realize etme alttan ekleme mevzusunu tam anlamıyla çözmem lazım.. R10 da bu konuda çok profesyonel arkadaşlar var görüşlerine güvenip kendimizi bu konuda geliştirebileceğimiz..
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam abi. Ben dönemlik oyuncuyum, bu sebeple bearish piyasada alım yapıp bullish piyasada kendimce belirlediğim fiyat bareminde elden çıkarıp arkama bile bakmıyorum. Örneğin 14 dolardan AVAX topladım düm, bu AVAX isterse 1 dolara düşsün, benim açımdam problem yok. 60 dolarda elimdeki tüm AVAX'larıneldrn çıkarıp bir sonraki ayı sezonunu bekleyeceğim.
    Emre kardeş senin stratejinide beğeniyorum bazı kripto konularında denk geliyorum yorumlarına hep içi dolu yazıyorsun ve yaş tahtaya ayak basmıyorsun. Fikrin ve stretejin güzel, not ediyorum. Teşekkür ederim
  • 19-06-2022, 14:12:47
    #8
    Şahsi stratejim şu, anaparam ile trade ettiğim dönemlerde kafamda belli bir rakam belirler üstünü düzenli olarak çekerdim. Ben botlarla trade ettiğim için aylık bazda kazanca göre belli bir miktar belirler onu çekerdim.

    Bu şekilde ilk etapta amaç anaparayı sistemden çekmektir. Çünkü kar almadığınız sürece kazanç elde ettiniz sayılmazsınız. Fakat orta uzun vade tutan kişilerin stratejileri farklı olabilir.
  • 19-06-2022, 14:16:10
    #9
    songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsi stratejim şu, anaparam ile trade ettiğim dönemlerde kafamda belli bir rakam belirler üstünü düzenli olarak çekerdim. Ben botlarla trade ettiğim için aylık bazda kazanca göre belli bir miktar belirler onu çekerdim.

    Bu şekilde ilk etapta amaç anaparayı sistemden çekmektir. Çünkü kar almadığınız sürece kazanç elde ettiniz sayılmazsınız. Fakat orta uzun vade tutan kişilerin stratejileri farklı olabilir.
    Çok teşekkür ederim hocam öneriniz ve kendi görüşünüz için. Notlarıma kayıt ediyorum.