songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsi stratejim şu, anaparam ile trade ettiğim dönemlerde kafamda belli bir rakam belirler üstünü düzenli olarak çekerdim. Ben botlarla trade ettiğim için aylık bazda kazanca göre belli bir miktar belirler onu çekerdim.

Bu şekilde ilk etapta amaç anaparayı sistemden çekmektir. Çünkü kar almadığınız sürece kazanç elde ettiniz sayılmazsınız. Fakat orta uzun vade tutan kişilerin stratejileri farklı olabilir.
Çok teşekkür ederim hocam öneriniz ve kendi görüşünüz için. Notlarıma kayıt ediyorum.