Merhaba arkadaşlar kripto parada kâr satışı stratejinizi neye göre ve nasıl yapıyorsunuz ? Ana paradan kâr artıya geçtikten sonra artıdaki parayı borsa dışınamı çekiyorsunuz yoksa kâr ı çekip düşünce alttan mı ekliyorsunuz ? Tam olarak nasıl bir yol izlenmeli ? Bu konuda özellikle görüşlerine güvendiğim
@nasirjones;
@SEOPro; ve diğer bilgisi olan arkadaşlar fikirlerini paylaşırlarsa çok sevinirim. Teşekkür ederim.