Bende yüklü miktarda kârdan zarardayım. Tek kalem 170k tl kârdan zarardayım ama strateji hatam var bunu kabulleniyorum. Bilgisi olan arkadaşlardan bu süreçte ne öğrenirsek ve kendimizi bu konuda ne kadar geliştirirsek bilgi açısından kârdır..
Bir kez daha kolay yoldan para kazanılmazmis tecrübe ettik kriptoda hep balinalar kazandı yediler bizi ufak kar görünce fazlasını istedik - lere düştük yüzde 30 kardan ciksaydim keşke şimdi yüzde 70 zarar var mesleklerde fayda etmiyor