Selam abi. Ben dönemlik oyuncuyum, bu sebeple bearish piyasada alım yapıp bullish piyasada kendimce belirlediğim fiyat bareminde elden çıkarıp arkama bile bakmıyorum. Örneğin 14 dolardan AVAX topladım dün, bu AVAX isterse 1 dolara düşsün, benim açımdam problem yok. 60 dolarda elimdeki tüm AVAX'ları elden çıkarıp bir sonraki ayı sezonunu bekleyeceğim.