Sanırım yüzde 90 zararda olduğu için herkes önünü goremiyor strateji vs de 2024 u beklemek gibi
Bende yüklü miktarda kârdan zarardayım. Tek kalem 170k tl kârdan zarardayım ama strateji hatam var bunu kabulleniyorum. Bilgisi olan arkadaşlardan bu süreçte ne öğrenirsek ve kendimizi bu konuda ne kadar geliştirirsek bilgi açısından kârdır..