• 05-04-2018, 13:34:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam Arkadaşlar

    En sonunda ETH içinde ascii makina üretmiş antminer, fiyatı 800 dolar gücü 180 mhs...

    Eğer doğru ise ekran kartlarının sonu geldi.

    Durum hakkında ki fikirleri alalım.

    https://shop.bitmain.com/product/det...64M8dMJKtz06B7
  • 05-04-2018, 13:37:50
    #2
    çok şükür çıktı, oyuncular artık ekran kartlarını normal ederinden alabilecekler.
  • 05-04-2018, 13:49:28
    #3
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam Arkadaşlar

    En sonunda ETH içinde ascii makina üretmiş antminer, fiyatı 800 dolar gücü 180 mhs...

    Eğer doğru ise ekran kartlarının sonu geldi.

    Durum hakkında ki fikirleri alalım.

    https://shop.bitmain.com/product/det...64M8dMJKtz06B7

    Kesinlikle Artık ekran kartları olanların çekmiş oldukları fahiş fiyatlar bu durumda sona ericek gibi. Tam anlamıyla piyasaya düştüğü andan itibaren ekran kartları artık ya boşa çıkıcak yada elinde olanlar farklı coinleri üretimlerde mecburen kullanıcaklar.
  • 05-04-2018, 14:48:59
    #4
    GPU Son ermeeyecek arkadaşlar. (En azından Harddiskler yerini alana kadar)Bitman mining için tekel olmaya çalışıyor. Bitman XMR ve türevi içinde cihaz üreteceğini açıkladı ve Başta XMR olmak üzere hepsi tweet attılar. Güncellemer yapılacak ve asic cihazların kazımı engellenecek diye. Hatta o proje daha satılamadan durdu dedikodusu başladı.

    XMR o tweete atmadan önce bu cihaz satışa çıktığı muhtemelen coinler şuan çalışma yapıyorlardır. Muhtemelen ilk tweet ETC'den gelecektir. ETH zaten POS'a geçeceği için umursamıyor olaibilir.


    Yani bu cihazı alacak kişilerin ciddi risk alacağını bilmesi gerekiyor.

    Bir konuda bu cihaz fark ettiyseniz zaten 13KG yani aslında içinde dizili ekran kartı var. Bitman S serisi gibi değil. Bu cihazın Türkiye'ye de satış fiyatı 10.000TL Den aşağı olmayacaktır. Zaten 180mhs güçünde 6 kartlı bir sistemi şuan ki pazar fiyatından aynı böyle kapalı kasa 14-15k kurabiliyorsunuz. Ama bu cihazı 1000$ gibi bir fiyata Türkiye'de bulursanız kesinlikle kaçırmayınız. İlk alanlar çok güzel kaymağını yerler resmen sömürürler

    Bu ürün Bitman'in umduğunu bulmamasına neden olacak.. Durum ortada yani. Çizgi elektronik pazarlık yapmaya da başlamış. Çok havalı bir firmaydı. Malüm havası kaçtı. Elinizde nakit para ile uyguna alırsınız.

  • 05-04-2018, 14:58:21
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu makinanın ASIC olduğu bile şüpheli, belki içinde ekran kartı var sadece bu konuda hiç bilgi yok.

    ASIC olsaydı bu cihaz en az 800-1000MHS olması lazımdı, bu sadece kompakt bir makina.

    212 USD kargosu var, %20 gümrüğü var en iyi ihtimal ile. 1200-1300$ geliyor cihaz, birde PSU lazım.

    Piyasanın beklediği cihaz bu değildi ayrıca
  • 05-04-2018, 15:02:45
    #6
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu makinanın ASIC olduğu bile şüpheli, belki içinde ekran kartı var sadece bu konuda hiç bilgi yok.

    ASIC olsaydı bu cihaz en az 800-1000MHS olması lazımdı, bu sadece kompakt bir makina.

    212 USD kargosu var, %20 gümrüğü var en iyi ihtimal ile. 1200-1300$ geliyor cihaz, birde PSU lazım.

    Piyasanın beklediği cihaz bu değildi ayrıca
    içinde ekran kartı varsa nasıl 800$'a satılabiliyor? Kaldı ki bu 800$'dan bir de en az %70-80 kar etmeleri gerekiyor.
  • 05-04-2018, 15:08:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu makinanın ASIC olduğu bile şüpheli, belki içinde ekran kartı var sadece bu konuda hiç bilgi yok.

    ASIC olsaydı bu cihaz en az 800-1000MHS olması lazımdı, bu sadece kompakt bir makina.

    212 USD kargosu var, %20 gümrüğü var en iyi ihtimal ile. 1200-1300$ geliyor cihaz, birde PSU lazım.

    Piyasanın beklediği cihaz bu değildi ayrıca
    Merhabalar Hocam,

    Piyasanın beklediği cihaz evet bu değil, ama yine de rig'e göre çok daha karlı gibi.

    İçerisinde ekran kartı olsaydı çok daha yüksek bir ücrete satılırdı diye düşünüyorum, 800 USD ile 180 mhs gerçekten yüksek bir değer.

    Birde Antminer bu rakam üzerinden çok ciddi kar ediyor.
  • 05-04-2018, 15:10:06
    #8
    Yönetici onayı bekliyor
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içinde ekran kartı varsa nasıl 800$'a satılabiliyor? Kaldı ki bu 800$'dan bir de en az %70-80 kar etmeleri gerekiyor.
    Kendi ekran kartlarını üretmiş olma ihtimalleri var, sonuçta gerçek ekran kartı gibi çalışmayacakları için driver, OS uyumlu olması gerekmiyor, render vs.. vs.. gibi işlemleri yerine getirmeyecek bir kart gerekiyor.

    Sadece Ethash algoritmasına cevap verecek bir yazılama gerek var ve bu konuda yeteri kadar tecrübesi olan bir firma bitmain.

    Bu adamlar gidip AMD veya Nvidia ekran kartı alıp yapmadı. Kendi çiplerine veya en ucuz çiplere OS yazdı.

    Bu arada kendi düşüncem benim bu, belkide bambaşka bir şekilde geliştirdiler
  • 05-04-2018, 15:14:24
    #9
    Üyeliği durduruldu
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi ekran kartlarını üretmiş olma ihtimalleri var, sonuçta gerçek ekran kartı gibi çalışmayacakları için driver, OS uyumlu olması gerekmiyor, render vs.. vs.. gibi işlemleri yerine getirmeyecek bir kart gerekiyor.

    Sadece Ethash algoritmasına cevap verecek bir yazılama gerek var ve bu konuda yeteri kadar tecrübesi olan bir firma bitmain.

    Bu adamlar gidip AMD veya Nvidia ekran kartı alıp yapmadı. Kendi çiplerine veya en ucuz çiplere OS yazdı.

    Bu arada kendi düşüncem benim bu, belkide bambaşka bir şekilde geliştirdiler
    Aslında sadece mining için set ekran kartı üretimi benim planımdı sonradan bütçe yetersizliği nedeniyle gerçekleştiremedim

    Hatta markayı bile tescil etmiş alan adını almıştım "Smart Mining"