kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu makinanın ASIC olduğu bile şüpheli, belki içinde ekran kartı var sadece bu konuda hiç bilgi yok.

ASIC olsaydı bu cihaz en az 800-1000MHS olması lazımdı, bu sadece kompakt bir makina.

212 USD kargosu var, %20 gümrüğü var en iyi ihtimal ile. 1200-1300$ geliyor cihaz, birde PSU lazım.

Piyasanın beklediği cihaz bu değildi ayrıca
içinde ekran kartı varsa nasıl 800$'a satılabiliyor? Kaldı ki bu 800$'dan bir de en az %70-80 kar etmeleri gerekiyor.