EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam Arkadaşlar

En sonunda ETH içinde ascii makina üretmiş antminer, fiyatı 800 dolar gücü 180 mhs...

Eğer doğru ise ekran kartlarının sonu geldi.

Durum hakkında ki fikirleri alalım.

https://shop.bitmain.com/product/det...64M8dMJKtz06B7

Kesinlikle Artık ekran kartları olanların çekmiş oldukları fahiş fiyatlar bu durumda sona ericek gibi. Tam anlamıyla piyasaya düştüğü andan itibaren ekran kartları artık ya boşa çıkıcak yada elinde olanlar farklı coinleri üretimlerde mecburen kullanıcaklar.