GPU Son ermeeyecek arkadaşlar. (En azından Harddiskler yerini alana kadar)Bitman mining için tekel olmaya çalışıyor. Bitman XMR ve türevi içinde cihaz üreteceğini açıkladı ve Başta XMR olmak üzere hepsi tweet attılar. Güncellemer yapılacak ve asic cihazların kazımı engellenecek diye. Hatta o proje daha satılamadan durdu dedikodusu başladı.

XMR o tweete atmadan önce bu cihaz satışa çıktığı muhtemelen coinler şuan çalışma yapıyorlardır. Muhtemelen ilk tweet ETC'den gelecektir. ETH zaten POS'a geçeceği için umursamıyor olaibilir.


Yani bu cihazı alacak kişilerin ciddi risk alacağını bilmesi gerekiyor.

Bir konuda bu cihaz fark ettiyseniz zaten 13KG yani aslında içinde dizili ekran kartı var. Bitman S serisi gibi değil. Bu cihazın Türkiye'ye de satış fiyatı 10.000TL Den aşağı olmayacaktır. Zaten 180mhs güçünde 6 kartlı bir sistemi şuan ki pazar fiyatından aynı böyle kapalı kasa 14-15k kurabiliyorsunuz. Ama bu cihazı 1000$ gibi bir fiyata Türkiye'de bulursanız kesinlikle kaçırmayınız. İlk alanlar çok güzel kaymağını yerler resmen sömürürler

Bu ürün Bitman'in umduğunu bulmamasına neden olacak.. Durum ortada yani. Çizgi elektronik pazarlık yapmaya da başlamış. Çok havalı bir firmaydı. Malüm havası kaçtı. Elinizde nakit para ile uyguna alırsınız.