içinde ekran kartı varsa nasıl 800$'a satılabiliyor? Kaldı ki bu 800$'dan bir de en az %70-80 kar etmeleri gerekiyor.
Kendi ekran kartlarını üretmiş olma ihtimalleri var, sonuçta gerçek ekran kartı gibi çalışmayacakları için driver, OS uyumlu olması gerekmiyor, render vs.. vs.. gibi işlemleri yerine getirmeyecek bir kart gerekiyor.
Sadece Ethash algoritmasına cevap verecek bir yazılama gerek var ve bu konuda yeteri kadar tecrübesi olan bir firma bitmain.
Bu adamlar gidip AMD veya Nvidia ekran kartı alıp yapmadı. Kendi çiplerine veya en ucuz çiplere OS yazdı.
Bu arada kendi düşüncem benim bu, belkide bambaşka bir şekilde geliştirdiler