Bu makinanın ASIC olduğu bile şüpheli, belki içinde ekran kartı var sadece bu konuda hiç bilgi yok.
ASIC olsaydı bu cihaz en az 800-1000MHS olması lazımdı, bu sadece kompakt bir makina.
212 USD kargosu var, %20 gümrüğü var en iyi ihtimal ile. 1200-1300$ geliyor cihaz, birde PSU lazım.
Piyasanın beklediği cihaz bu değildi ayrıca
Merhabalar Hocam,
Piyasanın beklediği cihaz evet bu değil, ama yine de rig'e göre çok daha karlı gibi.
İçerisinde ekran kartı olsaydı çok daha yüksek bir ücrete satılırdı diye düşünüyorum, 800 USD ile 180 mhs gerçekten yüksek bir değer.
Birde Antminer bu rakam üzerinden çok ciddi kar ediyor.