U.Cash borsaya girdi!
223
●19.103
- 15-03-2018, 14:20:56wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBBTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle13.02.2018 tarihinde çekim emri vermişim. Şuan 15.03.2018 hala giden gelen yokomercihan42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2018, 14:53:00benim de 14.02.2018 di. bugun gelmiş. mail yazdım dedikleri şu:hile yapmadıysanız mutlaka gelecek..aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beklemekten başka çare yok malesef - 15-03-2018, 15:12:05Refle kayıt olduk hocam. Hile yapmadım. Umarım geliromercihan42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2018, 15:25:07Ben umudu kesmiştim. ama bugün çıktı geldi.aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah sizinkide gelir.
- 18-03-2018, 17:26:27Hocam twitter faceden falan paylaşım yaptınız mı ucash için. @ArGe7 adlı arkadaş öyle bir mesaj atmış.omercihan42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 18-03-2018, 19:10:29Yok hayır öyle bir şey yapmadım. Sadece mail yazdım 15 ve 30 günü geçtiğinde. 30 günden sonra geldı.aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2018, 11:13:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Birde gelecekteki beklentisini bilen arkadaslar da yazarsa sevinirim takip ediyorum sonucunu merak ettigim bir coin. Bol kazanclar.AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakiyeyi çekerseniz bilgi verir misiniz?AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gözün Aydın Hocam bol kazançlaromercihan42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle