• 15-03-2018, 14:03:02
    nihayet 30 gün sonra my ether wallet hesabıma geldi.
  • 15-03-2018, 14:20:56
    wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ucashları önce Btc-Alpha'ya çekin hocam.. TL çevirmek istiyorsanız btc-alpha'da tüm tokenleri satın, değiyorsa paribu'ya çekin zira orada 0.003 civarı btc kesinti olacak.
    BBTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ucash 2 haftadır btc-alpha hesabıma gelmedi nedense
    omercihan42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nihayet 30 gün sonra my ether wallet hesabıma geldi.
    13.02.2018 tarihinde çekim emri vermişim. Şuan 15.03.2018 hala giden gelen yok ​​​​​​​
  • 15-03-2018, 14:53:00
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    13.02.2018 tarihinde çekim emri vermişim. Şuan 15.03.2018 hala giden gelen yok
    benim de 14.02.2018 di. bugun gelmiş. mail yazdım dedikleri şu:hile yapmadıysanız mutlaka gelecek..
    beklemekten başka çare yok malesef
  • 15-03-2018, 15:12:05
    omercihan42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim de 14.02.2018 di. bugun gelmiş. mail yazdım dedikleri şu:hile yapmadıysanız mutlaka gelecek..
    beklemekten başka çare yok malesef
    Refle kayıt olduk hocam. Hile yapmadım. Umarım gelir
  • 15-03-2018, 15:25:07
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Refle kayıt olduk hocam. Hile yapmadım. Umarım gelir
    Ben umudu kesmiştim. ama bugün çıktı geldi. İnşallah sizinkide gelir.
  • 17-03-2018, 06:30:15
    çekim yapmak için level 2 istiyor twitter oluyor face ve linkendln de tanımlama yapmıyor delirecem
  • 18-03-2018, 17:26:27
    omercihan42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben umudu kesmiştim. ama bugün çıktı geldi. İnşallah sizinkide gelir.
    Hocam twitter faceden falan paylaşım yaptınız mı ucash için. @ArGe7 adlı arkadaş öyle bir mesaj atmış.

    ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çekim yapmak için level 2 istiyor twitter oluyor face ve linkendln de tanımlama yapmıyor delirecem
  • 18-03-2018, 19:10:29
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam twitter faceden falan paylaşım yaptınız mı ucash için. @ArGe7 adlı arkadaş öyle bir mesaj atmış.
    Yok hayır öyle bir şey yapmadım. Sadece mail yazdım 15 ve 30 günü geçtiğinde. 30 günden sonra geldı.
  • 20-03-2018, 11:13:26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Forumda da paylaşılan ve uzun süredir ücretsiz olarak dağıtılan U.Cash token borsalara giriş yaptı.

    https://btc-alpha.com/exchange/UCASH_BTC/ sitesinde işlem görüyor.

    https://coinmarketcap.com/currencies/ucash/#charts coinmarketcap bilgileri burada.

    Sitedeki bakiyeyi çekebiliyormuyuz henüz denemedim. Bu konuyla birlikte deneyen arkadaşlar olursa, bilgilendirsin lütfen.
    Birde gelecekteki beklentisini bilen arkadaslar da yazarsa sevinirim takip ediyorum sonucunu merak ettigim bir coin. Bol kazanclar.



    AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Forumda da paylaşılan ve uzun süredir ücretsiz olarak dağıtılan U.Cash token borsalara giriş yaptı.

    https://btc-alpha.com/exchange/UCASH_BTC/ sitesinde işlem görüyor.

    https://coinmarketcap.com/currencies/ucash/#charts coinmarketcap bilgileri burada.

    Sitedeki bakiyeyi çekebiliyormuyuz henüz denemedim. Bu konuyla birlikte deneyen arkadaşlar olursa, bilgilendirsin lütfen.
    Bakiyeyi çekerseniz bilgi verir misiniz?



    omercihan42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nihayet 30 gün sonra my ether wallet hesabıma geldi.
    Gözün Aydın Hocam bol kazançlar