aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam twitter faceden falan paylaşım yaptınız mı ucash için. @ArGe7 adlı arkadaş öyle bir mesaj atmış.
Yok hayır öyle bir şey yapmadım. Sadece mail yazdım 15 ve 30 günü geçtiğinde. 30 günden sonra geldı.