aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
13.02.2018 tarihinde çekim emri vermişim. Şuan 15.03.2018 hala giden gelen yok
benim de 14.02.2018 di. bugun gelmiş. mail yazdım dedikleri şu:hile yapmadıysanız mutlaka gelecek..
beklemekten başka çare yok malesef