omercihan42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim de 14.02.2018 di. bugun gelmiş. mail yazdım dedikleri şu:hile yapmadıysanız mutlaka gelecek..
beklemekten başka çare yok malesef
Refle kayıt olduk hocam. Hile yapmadım. Umarım gelir