U.Cash borsaya girdi!
223
●19.103
- 28-02-2018, 00:38:39benimde 14 gun oldu. mail yazdım ama yinede gelmediKaFa1500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2018, 01:04:50az öncede bana da sabah ki yazdığım maile şöyle bir cevap geldi:AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dear customer.
We apologize for the delay. Please rest assured that we are looking into it
- 28-02-2018, 01:32:53Aynısı bana da geldi şimdi demekki otomatik, dikkate almayalım hocamomercihan42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2018, 09:07:58Aynen hocam, adamlar bi işin içinden çıkamadı.KaFa1500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2018, 11:18:1415 ya da 16. gündeyiz. hadi bakalım hayırlısıwolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle