• 27-02-2018, 23:45:42
    Daha gelmedi arkadaşlar 15 gün oldu
  • 28-02-2018, 00:38:39
    KaFa1500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha gelmedi arkadaşlar 15 gün oldu
    benimde 14 gun oldu. mail yazdım ama yinede gelmedi
  • 28-02-2018, 00:43:12
    Suan iletisim yollarinin hic birisine cevap vermiyorlar. Genel bir problem oldugunu söylemisler en son. Bu ne anlama geliyor bilmiyorum ama bana göre bunlarin havasi baslamadan bitti.
  • 28-02-2018, 01:04:50
    AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suan iletisim yollarinin hic birisine cevap vermiyorlar. Genel bir problem oldugunu söylemisler en son. Bu ne anlama geliyor bilmiyorum ama bana göre bunlarin havasi baslamadan bitti.
    az öncede bana da sabah ki yazdığım maile şöyle bir cevap geldi:
    Dear customer.
    We apologize for the delay. Please rest assured that we are looking into it
  • 28-02-2018, 01:32:53
    omercihan42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    az öncede bana da sabah ki yazdığım maile şöyle bir cevap geldi:
    Dear customer.
    We apologize for the delay. Please rest assured that we are looking into it
    Aynısı bana da geldi şimdi demekki otomatik, dikkate almayalım hocam
  • 28-02-2018, 09:07:58
    KaFa1500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısı bana da geldi şimdi demekki otomatik, dikkate almayalım hocam
    Aynen hocam, adamlar bi işin içinden çıkamadı.
  • 28-02-2018, 09:33:22
    Arkadaşlar, Telegram'da çok geç kalan ödeme hesaplarının incelendiğini yazdı Brian isimli admin.
  • 28-02-2018, 11:18:14
    wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, Telegram'da çok geç kalan ödeme hesaplarının incelendiğini yazdı Brian isimli admin.
    15 ya da 16. gündeyiz. hadi bakalım hayırlısı
  • 02-03-2018, 03:00:27
    Gelişme var mı?