omercihan42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
az öncede bana da sabah ki yazdığım maile şöyle bir cevap geldi:
Dear customer.
We apologize for the delay. Please rest assured that we are looking into it
Aynısı bana da geldi şimdi demekki otomatik, dikkate almayalım hocam