AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Suan iletisim yollarinin hic birisine cevap vermiyorlar. Genel bir problem oldugunu söylemisler en son. Bu ne anlama geliyor bilmiyorum ama bana göre bunlarin havasi baslamadan bitti.
az öncede bana da sabah ki yazdığım maile şöyle bir cevap geldi:
Dear customer.
We apologize for the delay. Please rest assured that we are looking into it