omercihan42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben umudu kesmiştim. ama bugün çıktı geldi. İnşallah sizinkide gelir.
Hocam twitter faceden falan paylaşım yaptınız mı ucash için. @ArGe7 adlı arkadaş öyle bir mesaj atmış.

ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çekim yapmak için level 2 istiyor twitter oluyor face ve linkendln de tanımlama yapmıyor delirecem