Ben umudu kesmiştim. ama bugün çıktı geldi.

İnşallah sizinkide gelir.
Hocam twitter faceden falan paylaşım yaptınız mı ucash için. @ArGe7 adlı arkadaş öyle bir mesaj atmış.
çekim yapmak için level 2 istiyor twitter oluyor face ve linkendln de tanımlama yapmıyor delirecem