• 13-02-2018, 19:23:31
    #82
    Macomber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz bu şekilde borsaya aktardınız mı hocam? bir yerde bu şekilde olmadığını, sadece etheriumwallet hesaplarına atıldığını okudum.

    Bende de 1.8k var biraz temkinli yaklaşmak istiyorum açıkcası pekte anlamıyorum bu transfer işlerinden.
    Ben bu şekilde gönderim yaptım. Şu an hesaba geçmesini bekliyorum. Manuel onayladıkları için gönderimleri uzun sürüyor. Facebook sayfalarından takip edebilirsiniz.
  • 14-02-2018, 00:13:55
    #83
    AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu şekilde gönderim yaptım. Şu an hesaba geçmesini bekliyorum. Manuel onayladıkları için gönderimleri uzun sürüyor. Facebook sayfalarından takip edebilirsiniz.
    Bende direk borsa adresini yazdım bakalım gelecekmi.
  • 14-02-2018, 01:30:12
    #84
    0.24$ ken satamadık aktarılmadığından daha halen aktarılıcak 0.09$ e düşmüş .. manuel onaylama olmasa iyiydi yani
  • 14-02-2018, 13:12:53
    #85
    LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.24$ ken satamadık aktarılmadığından daha halen aktarılıcak 0.09$ e düşmüş .. manuel onaylama olmasa iyiydi yani
    Boşa gidecek gibi halen beklemede 2 gün oldu. Şuan yarı fiyatından fazla düştü.
  • 14-02-2018, 15:05:20
    #86
    Daha bir gelişme yok sanırım?
  • 14-02-2018, 17:24:48
    #87
    Su ana kadar odemesi gelen arkadas yok sanirim. Bana da gelmedi henuz
  • 14-02-2018, 19:57:46
    #88
    Normalde Withdraw kısmında "İşlemde yada Tamamlandı" gibi yazardı şimdi onu kaldırmışlar. Etherscan üzerinden baktığımda bir hareketlilik yok, daha önce my ether wallet'e gelenler 5 günü bulmuştu. Yarın 3'gün bakalım.
  • 14-02-2018, 20:03:56
    #89
    wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde Withdraw kısmında "İşlemde yada Tamamlandı" gibi yazardı şimdi onu kaldırmışlar. Etherscan üzerinden baktığımda bir hareketlilik yok, daha önce my ether wallet'e gelenler 5 günü bulmuştu. Yarın 3'gün bakalım.
    Bende de kalkmis o yazi. 5 günde felanda gelmeyecek herhalde 3. günüm bu benim
  • 14-02-2018, 20:07:18
    #90
    AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de kalkmis o yazi. 5 günde felanda gelmeyecek herhalde 3. günüm bu benim
    Yok hocam merak etmeyin öyle böyle mutlaka hesaba geçecek ama daha öncede dedim tek kötü tarafı bu süreçte düşmesi ve malesef korktuğumuz gibi de oluyor bugün yarı yarıya düştü.. Alımlarda fena değil ama bakalım en azından son bahsettikleri yazılım atakları ve bir kaç firma ile anlaşma yapacaklarını söylediler onlar sayesinde biraz daha yükselecektir.