74.000 adet 1.000 dolardı. Tam iyi bilmediğim için R10 da konu açıldığını gördüğümde yatırım yapılır mı diye sormuştum. Tokenler garanti olmayabilir yapmayın demişlerdi.
Üye oldum genede 550 UCASH var hesabımda.
U.Cash borsaya girdi!
223
●19.103
- 13-02-2018, 00:04:56arkadaşlar, bu ucash ler borsaya nasıl aktarılıyor. aktaran bi video çekip atsa hayrına..
- 13-02-2018, 00:08:23https://www.facebook.com/udotcash
Coinin facebook sayfası baya aktif , adam sürekli video çekip yolluyor. Yarın da panelleri var. Bir videosunda u.cash'in nasıl ortaya çıktığını anlatıyor. Ortaklarından birisi döviz exchange ofis zinciri sahibiymiş Amerika da. Buralardan coinin satışına başlanacakmış , buralardan bozdurulabilecekmiş. Hemen elden çıkarmak yerine desteklersek ileri de büyük bir coin haline gelebilir... - 13-02-2018, 00:28:38aslında genel olarak takip ediyorum elde dursa yükselecek bir coin
hiçbir babayiğit bunlar gibi 500 500 veripte bu şekilde çekime izin vermez ama proje sağlam demekki arkadan destek geldi
benim 550 ucash var bekliyorum bakalım şu aşamada ne olacak
- 13-02-2018, 01:29:47çekme işlemini admin manuel onaylıyormuş millet fake ref vs. kasmış ondan dolayı admin manuel olarak onaylıyormuş, 3 ile 10 gün arası olabilir vs. gibisine birşey dönüyor telegram grubunda nekadar doğru yanlış bilemiyorum. ancak manuel onaylama işlemi hangi hesabı kontrol ediceksin tonla kayıt var şunu otomatik yapsalarmış iyiymiş