FurkanT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
U.Cash borsaya girdi!
223
●19.103
- 13-02-2018, 11:12:53manuel mantiksiz bana gore de. Belki evdeki herkes kripto paraciKaFa1500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
- 13-02-2018, 11:21:40Merak etmeyin hocam, mutlaka hesaba geçecek tek kötü tarafı daha önce de dedim bir çok forum ve reddit'de özellikle geç hesaba geçme probleminden bahsediliyor. Ucash'da yakında bunu rekor hızla aktarım yapacağını söylüyor, 37 Milyon Dolarlık yatırım yapılmış arkası sağlam. Ortaklarından biri New York borsalarında yönetici, bizim için tek kötü tarafı aktaırm olana kadar düşüşler
şayet tam tersi olur bu arkasına aldığı hava ile daha fazla yükselirse hepimizin karına olacaktır.
- 13-02-2018, 12:08:30Arkadaşlar reddit de scam diyenler de olmuş umarım gelir bizim coinler
1700 tane de ben bekliyorum.
Şöyle bir telegram grubu kurdum. Gelin haberleşelim.
https://t.me/joinchat/HZFhXA2nlhFZzU3lJauocw - 13-02-2018, 14:04:09Üyeliği durdurulduUcash fee ücreti 5 taneye düşmüş yani 500 tane varsa 495 gönderüm sağlayabiliyorsunuz.Ben 495 transferi başlattom dün gece borsaya hesabıma geçmesi 1-5 gün sürüyormuş.
Üzüldüm doğrusu