• 13-02-2018, 09:55:43
    #64
    FurkanT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl kaçırdım bunu yahu Üzüldüm doğrusu
    kacirmadiniz uye olun sizede gelir.
  • 13-02-2018, 10:00:10
    #65
    Gelen giden var mı ya kimseye, borsada bozdurabilen var mı hiç? Tav oluyorum airdropların böyle manuel dağıtılmasına.
  • 13-02-2018, 11:12:53
    #66
    KaFa1500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelen giden var mı ya kimseye, borsada bozdurabilen var mı hiç? Tav oluyorum airdropların böyle manuel dağıtılmasına.
    manuel mantiksiz bana gore de. Belki evdeki herkes kripto paraci )
  • 13-02-2018, 11:21:40
    #67
    Merak etmeyin hocam, mutlaka hesaba geçecek tek kötü tarafı daha önce de dedim bir çok forum ve reddit'de özellikle geç hesaba geçme probleminden bahsediliyor. Ucash'da yakında bunu rekor hızla aktarım yapacağını söylüyor, 37 Milyon Dolarlık yatırım yapılmış arkası sağlam. Ortaklarından biri New York borsalarında yönetici, bizim için tek kötü tarafı aktaırm olana kadar düşüşler şayet tam tersi olur bu arkasına aldığı hava ile daha fazla yükselirse hepimizin karına olacaktır.
  • 13-02-2018, 11:23:53
    #68
    500 ucash var bende de 60 dolara verebilirim eğer işlem görüyorsa öylesine açmıştım hesabı anladığında göre 80 dolar yapıyor 😀
  • 13-02-2018, 11:32:31
    #69
    ben bekleteceğim, ileride büyük borsaya girdiğinde dahada değerlenebilir, nasıl olsa zaten bedavaya geldi.
  • 13-02-2018, 11:43:28
    #70
    ben de bekletiyorum
  • 13-02-2018, 12:08:30
    #71
    Arkadaşlar reddit de scam diyenler de olmuş umarım gelir bizim coinler 1700 tane de ben bekliyorum.
    Şöyle bir telegram grubu kurdum. Gelin haberleşelim.

    https://t.me/joinchat/HZFhXA2nlhFZzU3lJauocw
  • 13-02-2018, 14:04:09
    #72
    Üyeliği durduruldu
    Ucash fee ücreti 5 taneye düşmüş yani 500 tane varsa 495 gönderüm sağlayabiliyorsunuz.Ben 495 transferi başlattom dün gece borsaya hesabıma geçmesi 1-5 gün sürüyormuş.