KaFa1500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelen giden var mı ya kimseye, borsada bozdurabilen var mı hiç? Tav oluyorum airdropların böyle manuel dağıtılmasına.
manuel mantiksiz bana gore de. Belki evdeki herkes kripto paraci )