• 19-02-2018, 08:48:05
    Hymelanos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben doğrudan btch alpha adresine gönderdim. 5 6 gün olacak ama gelen yok. hayırlısı
    Ucash deposit adresinize gönderdinizi dimi hocam? 7. günde benim hesabıma geçti hocam.
  • 19-02-2018, 09:35:22
    wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ucash deposit adresinize gönderdinizi dimi hocam? 7. günde benim hesabıma geçti hocam.
    Aynen hocam. BTC Alpha'daki ucash depozit adresine gönderim talebi oluşturdum. Bugün itibari ile 6 gün oldu.
  • 19-02-2018, 09:56:32
    Hymelanos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam. BTC Alpha'daki ucash depozit adresine gönderim talebi oluşturdum. Bugün itibari ile 6 gün oldu.
    Gün içerisinde yada yarın yatacaktır hocam, gördüğüm kadarıyla küçük tutarlardan yukarıya doğru çıkıyorlar benim büyük rakam bekliyor şu an.
  • 19-02-2018, 10:24:17
    wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gün içerisinde yada yarın yatacaktır hocam, gördüğüm kadarıyla küçük tutarlardan yukarıya doğru çıkıyorlar benim büyük rakam bekliyor şu an.
    12.02 tarihinde cekim yaptim henuz yatmis degil.

    Kalan kismi gondernek icin yeni bir odeme yapmaya calistim. Send butonu olmuyor bende bu sorunu yasayan var mi
  • 19-02-2018, 10:30:21
    AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12.02 tarihinde cekim yaptim henuz yatmis degil.

    Kalan kismi gondernek icin yeni bir odeme yapmaya calistim. Send butonu olmuyor bende bu sorunu yasayan var mi
    Gönderimi Withdraw kısmından yaptınız dimi hocam siz?
  • 19-02-2018, 11:48:44
    wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderimi Withdraw kısmından yaptınız dimi hocam siz?
    evet oradan gonderdim. Asagida gonderim gorunuyor ama yaninda islemde felan yazisi yok
  • 19-02-2018, 13:13:48
    Arkadaşlar saatilerinizi kurun, akşam 21:00 ile 03:00 arasında hesaplarınızda ucashlar Akşam çalışıyor bu ekip genelde
  • 19-02-2018, 13:49:06
    AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12.02 tarihinde cekim yaptim henuz yatmis degil.

    Kalan kismi gondernek icin yeni bir odeme yapmaya calistim. Send butonu olmuyor bende bu sorunu yasayan var mi
    Evet aynen hocam bendede send butonu aktif değil. Sanırım bu arkadaşların ilk üyelikten 30 gün geçmesi ile alakalı bir durum ama siz daha önce gönderim yapmışsınız. Sanırım şimdilik herkes için dondurdular.
  • 19-02-2018, 21:55:17
    @wolkam; hocam gönderim olunca mail ya da farklı bir yöntem ile bildirim geliyor mu?