Hymelanos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
U.Cash borsaya girdi!
223
●19.103
- 19-02-2018, 09:35:22Aynen hocam. BTC Alpha'daki ucash depozit adresine gönderim talebi oluşturdum. Bugün itibari ile 6 gün oldu.wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2018, 09:56:32Gün içerisinde yada yarın yatacaktır hocam, gördüğüm kadarıyla küçük tutarlardan yukarıya doğru çıkıyorlar benim büyük rakam bekliyor şu an.Hymelanos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2018, 10:24:1712.02 tarihinde cekim yaptim henuz yatmis degil.wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kalan kismi gondernek icin yeni bir odeme yapmaya calistim. Send butonu olmuyor bende bu sorunu yasayan var mi - 19-02-2018, 10:30:21Gönderimi Withdraw kısmından yaptınız dimi hocam siz?AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2018, 11:48:44evet oradan gonderdim. Asagida gonderim gorunuyor ama yaninda islemde felan yazisi yokwolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2018, 13:49:06Evet aynen hocam bendede send butonu aktif değil. Sanırım bu arkadaşların ilk üyelikten 30 gün geçmesi ile alakalı bir durum ama siz daha önce gönderim yapmışsınız. Sanırım şimdilik herkes için dondurdular.AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akşam çalışıyor bu ekip genelde