Macomber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz bu şekilde borsaya aktardınız mı hocam? bir yerde bu şekilde olmadığını, sadece etheriumwallet hesaplarına atıldığını okudum.

Bende de 1.8k var biraz temkinli yaklaşmak istiyorum açıkcası pekte anlamıyorum bu transfer işlerinden.
Ben bu şekilde gönderim yaptım. Şu an hesaba geçmesini bekliyorum. Manuel onayladıkları için gönderimleri uzun sürüyor. Facebook sayfalarından takip edebilirsiniz.