AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de kalkmis o yazi. 5 günde felanda gelmeyecek herhalde 3. günüm bu benim
Yok hocam merak etmeyin öyle böyle mutlaka hesaba geçecek ama daha öncede dedim tek kötü tarafı bu süreçte düşmesi ve malesef korktuğumuz gibi de oluyor bugün yarı yarıya düştü.. Alımlarda fena değil ama bakalım en azından son bahsettikleri yazılım atakları ve bir kaç firma ile anlaşma yapacaklarını söylediler onlar sayesinde biraz daha yükselecektir.