• 16-12-2017, 01:13:20
    #1
    Şimdi diyeceksiniz ki ''ul.an bi makina kurdun kafamıza miningçi kesildin'' demeyin demeyin

    Biliyorsunuz ki havuz sitelerde ortalama 0.2 veya 1 ETH aşağısında ödeme yapılmıyor. Kafamdaki projeyi özet geçeyim. Diyorum ki ortak cüzdanda buluşsak. Ödeme alır almaz mh/s olarak herkesin değeri görünüyor. Bölünse herkesin payı ve teslim edilse nasıl olur. Hem beklemeden erkenden para yada ETH geçer elimize hemde kazım zorluğu artmadan pastadan payımızı daha hızlı alırız.

    Böyle bir proje olursa;

    ARTILARI
    Elimize geçecek ETC süresini azaltırız,
    Zorluk artmadan elimizdeki makinaları daha çok değerlendiririz
    Hızlı kazım yaparız
    Havuzda sorun olacak mı kaygısı taşımadan ödemeyi çekeriz.

    EKSİLERİ
    Cüzdan kimde duracak (aslında bu bir eksi değil, çünkü 0,2 olur olmaz haklar dağıtılacak)
    Benim 2 makinam var (ne kadar ekmek o kadar köfte sorun yok)

    Her konuda olduğu gibi değerli yorumlara ihtiyacımız var.

    Proje konusunda fikirlerimizi paylaşıp geliştirmek adına İstanbul'da toplanabiliriz. Hatta bizim ofiste bi çay içer konuyu detaylı konuşabiliriz.

    Özellikle ilgilenenler özel mesaj atabilirsiniz.
  • 16-12-2017, 01:22:26
    #2
    Kazım potensiyeli sınırlı madencilerin hızlı ödeme alması gibi mantıklı bir amaç için düşünülmüş güzel bir proje olduğunu düşünüyorum.
  • 16-12-2017, 01:26:09
    #3
    professionalist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazım potensiyeli sınırlı madencilerin hızlı ödeme alması gibi mantıklı bir amaç için düşünülmüş güzel bir proje olduğunu düşünüyorum.
    Desteğiniz için teşekkür ederim. aslında 10 makinası olanlar için de mantıklı. çünkü kazım zorluğu yakında artacak. Ve pastayı başkaları kapacak. Projeye destek bulursak herkes kazanacak orası kesin.
  • 16-12-2017, 01:36:55
    #4
    bende bir makine almayı düşünüyorum açıkcası ancak gidip zor olanı değil basit olanı kazma amacındayım özellikle monero, ada, xmr gibi. Size sorum acaba maliyeti ne kadar oldu size kasaların
  • 16-12-2017, 01:41:15
    #5
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bir makine almayı düşünüyorum açıkcası ancak gidip zor olanı değil basit olanı kazma amacındayım özellikle monero, ada, xmr gibi. Size sorum acaba maliyeti ne kadar oldu size kasaların
    Ortalama 15000 TL.

    Bildiğim kadarıyla monero işlemci ile kazılıyor. (en azından kendi sitesinde yazan o)

    Benim size tavsiyem ETH kazın. Masraflar çıkartacak duruma gelir gelmez 1 ay risksiz başka birşeye dönün.

    Yada buyrun kazım ortağı olalım.
  • 16-12-2017, 01:44:19
    #6
    Aslında mantıklı ancak sorun olabilitesi de yüksek. Benim bildiğim aldığın gücü daha sonradan değiştirebiliyorsun Örneğin: ETH vazgeçip başka birşey kazmak. O durumda sorun yaşanabilir. Güven sorunları olabilir. Ama mantıklı.
    O kadar kişi toplanıp bu sistemlere girileceğine donanım yatırımı yapıp mining için ufak datacenter kurmak bana daha mantıklı geliyor nedense.
  • 16-12-2017, 01:50:12
    #7
    DJ_JuNiOuR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında mantıklı ancak sorun olabilitesi de yüksek. Benim bildiğim aldığın gücü daha sonradan değiştirebiliyorsun Örneğin: ETH vazgeçip başka birşey kazmak. O durumda sorun yaşanabilir. Güven sorunları olabilir. Ama mantıklı.
    O kadar kişi toplanıp bu sistemlere girileceğine donanım yatırımı yapıp mining için ufak datacenter kurmak bana daha mantıklı geliyor nedense.
    Alınan güç ne kadar değişirse değişsin havuz sitelerinde mining adının yazdığınızda karşısında toplam aldığı değer yazar (toplamı yazar) mh/s / eth hesap bu kadar basit.

    Farklı bir coin kazımını da birlikte yaparız çok sorun olmaz. herkesin karına bir sistem. Çünkü daha güçlü dalıyorsun, daha çok çıkartabiliyorsun. Burada kazdığınız artmıyor yanlış anlaşılmasın, geri dönüşler hızlı oluyor sadece.

    Donanım yatırımı yaptığınızı farzedelim. Mesela 150.000 liraya 10 tane makina kurdunuz.
    3 günde 1 adet eth attınız kenara.
    - Elektrik faturası min ortalama 10.000
    - boş kazarsa zarar
    - parça arızalanmaları var hoop garanti iade etti eyvah
    - Kazım zorluğu arttı (tüh geç kaldık keşke 1060 alsaydık 570lerin işi bitti)
    - Site kapandı (saat 14:30 dan beri haber alamıyorum mesela başka havuza geçmek zorunda kaldım 0,1 küsür eth kaldı orda)

    gibi soru ve sorunları çoğaltarak yazabilirim.

    Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.
  • 16-12-2017, 01:58:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınan güç ne kadar değişirse değişsin havuz sitelerinde mining adının yazdığınızda karşısında toplam aldığı değer yazar (toplamı yazar) mh/s / eth hesap bu kadar basit.

    Farklı bir coin kazımını da birlikte yaparız çok sorun olmaz. herkesin karına bir sistem. Çünkü daha güçlü dalıyorsun, daha çok çıkartabiliyorsun. Burada kazdığınız artmıyor yanlış anlaşılmasın, geri dönüşler hızlı oluyor sadece.

    Donanım yatırımı yaptığınızı farzedelim. Mesela 150.000 liraya 10 tane makina kurdunuz.
    3 günde 1 adet eth attınız kenara.
    - Elektrik faturası min ortalama 10.000
    - boş kazarsa zarar
    - parça arızalanmaları var hoop garanti iade etti eyvah
    - Kazım zorluğu arttı (tüh geç kaldık keşke 1060 alsaydık 570lerin işi bitti)
    - Site kapandı (saat 14:30 dan beri haber alamıyorum mesela başka havuza geçmek zorunda kaldım 0,1 küsür eth kaldı orda)

    gibi soru ve sorunları çoğaltarak yazabilirim.

    Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.
    Merhabalar,

    Güzel düşünülmüş ancak insanın olduğu her yerde sorun çıkacağını düşünüyorum.
    Hele işin içine para girdimi, aklımıza gelmeyecek ne sorunlar çıkar siz düşünün.

    Her şey kayıtlı olsa bile anlaşmak imkansız olabilir.

    Hem nanopool.org'da 0.05 ETH minumum ödeme alabiliyorsunuz, 1 tane rig olsa bile 2-3 günde bir ödeme alabilirsiniz.

    Ben nanopool'da kazı yapıyorum, tavsiye ederim.

    İstatistikten bakıyorum: 117mhs kazan rigim, günde 0.01721 ETH kazıyormuş, yani sadece bu rig ile 2 gün + 21 saatte bir ödeme alabiliyorum.
  • 16-12-2017, 02:01:35
    #9
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınan güç ne kadar değişirse değişsin havuz sitelerinde mining adının yazdığınızda karşısında toplam aldığı değer yazar (toplamı yazar) mh/s / eth hesap bu kadar basit.

    Farklı bir coin kazımını da birlikte yaparız çok sorun olmaz. herkesin karına bir sistem. Çünkü daha güçlü dalıyorsun, daha çok çıkartabiliyorsun. Burada kazdığınız artmıyor yanlış anlaşılmasın, geri dönüşler hızlı oluyor sadece.

    Donanım yatırımı yaptığınızı farzedelim. Mesela 150.000 liraya 10 tane makina kurdunuz.
    3 günde 1 adet eth attınız kenara.
    - Elektrik faturası min ortalama 10.000
    - boş kazarsa zarar
    - parça arızalanmaları var hoop garanti iade etti eyvah
    - Kazım zorluğu arttı (tüh geç kaldık keşke 1060 alsaydık 570lerin işi bitti)
    - Site kapandı (saat 14:30 dan beri haber alamıyorum mesela başka havuza geçmek zorunda kaldım 0,1 küsür eth kaldı orda)

    gibi soru ve sorunları çoğaltarak yazabilirim.

    Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.
    Yorumunuza istinaden şuan çok daha mantıklı geliyor.
    Ancak donanım yatırımı uzun vadede her zaman daha avantajlıdır. O konuda size katılamayacağım malesef. İyi bir planlamayla çok daha güzel kar edersiniz zaten edilmeyecek olsa kimse girmezdi bu işe. Kabaca donanım arızasında aldığınız yer sağlam ise garantiden hallediyorlar. Elektrik vs ise onunda çözümleri mevcut. Aslında maddelerin hepsinde çözüm mevcut. Burada en önemlisi üç gün sonra sizin güç aldığınız sistem kapanırsa? Örn: Nicehash. Çaldırdılar BTC'leri günlerdir kapalı. Şuan oradan güç alanlar ne olacak? Donanım yatırımı olsa idi şuan zarar yerine başka sisteme geçmişlerdi. Zarar en aza inerdi.

    Fikriniz çok mantıklı. Az bütçe ile hatta kesinlikle öneri. Birlikten güç doğar kısmına inanan biri olarak mükemmel de diyebilirim. Ama dediğim gibi NiceHash'in başına gelen sizin aldığınız yerde olmayacak garantisi yok. O yüzden arada kaldım

    Buarada affınıza sığınarak beyin fırtınası mantığında yazıyorum. Zira bu konuda geleceği parlak gören kendi çapında birşeyler yapmaya çalışan biriyim. Bireysellik dışında birlik olur isek hem daha fazla kazanacağımızı hemde daha fazla bilgi sahibi olabileceğimize inanıyorum. Konuyu amacından saptırıyor isem söylemeniz yeterli.