Alınan güç ne kadar değişirse değişsin havuz sitelerinde mining adının yazdığınızda karşısında toplam aldığı değer yazar (toplamı yazar) mh/s / eth hesap bu kadar basit.
Farklı bir coin kazımını da birlikte yaparız çok sorun olmaz. herkesin karına bir sistem. Çünkü daha güçlü dalıyorsun, daha çok çıkartabiliyorsun. Burada kazdığınız artmıyor yanlış anlaşılmasın, geri dönüşler hızlı oluyor sadece.
Donanım yatırımı yaptığınızı farzedelim. Mesela 150.000 liraya 10 tane makina kurdunuz.
3 günde 1 adet eth attınız kenara.
- Elektrik faturası min ortalama 10.000
- boş kazarsa zarar
- parça arızalanmaları var hoop garanti iade etti eyvah
- Kazım zorluğu arttı (tüh geç kaldık keşke 1060 alsaydık 570lerin işi bitti)
- Site kapandı (saat 14:30 dan beri haber alamıyorum mesela başka havuza geçmek zorunda kaldım 0,1 küsür eth kaldı orda)
gibi soru ve sorunları çoğaltarak yazabilirim.
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Yorumunuza istinaden şuan çok daha mantıklı geliyor.
Ancak donanım yatırımı uzun vadede her zaman daha avantajlıdır. O konuda size katılamayacağım malesef. İyi bir planlamayla çok daha güzel kar edersiniz zaten edilmeyecek olsa kimse girmezdi bu işe. Kabaca donanım arızasında aldığınız yer sağlam ise garantiden hallediyorlar. Elektrik vs ise onunda çözümleri mevcut. Aslında maddelerin hepsinde çözüm mevcut. Burada en önemlisi üç gün sonra sizin güç aldığınız sistem kapanırsa? Örn: Nicehash. Çaldırdılar BTC'leri günlerdir kapalı. Şuan oradan güç alanlar ne olacak? Donanım yatırımı olsa idi şuan zarar yerine başka sisteme geçmişlerdi. Zarar en aza inerdi.
Fikriniz çok mantıklı. Az bütçe ile hatta kesinlikle öneri. Birlikten güç doğar kısmına inanan biri olarak mükemmel de diyebilirim. Ama dediğim gibi NiceHash'in başına gelen sizin aldığınız yerde olmayacak garantisi yok. O yüzden arada kaldım
Buarada affınıza sığınarak beyin fırtınası mantığında yazıyorum. Zira bu konuda geleceği parlak gören kendi çapında birşeyler yapmaya çalışan biriyim. Bireysellik dışında birlik olur isek hem daha fazla kazanacağımızı hemde daha fazla bilgi sahibi olabileceğimize inanıyorum. Konuyu amacından saptırıyor isem söylemeniz yeterli.