Şimdi diyeceksiniz ki ''ul.an bi makina kurdun kafamıza miningçi kesildin'' demeyin demeyin
Biliyorsunuz ki havuz sitelerde ortalama 0.2 veya 1 ETH aşağısında ödeme yapılmıyor. Kafamdaki projeyi özet geçeyim. Diyorum ki ortak cüzdanda buluşsak. Ödeme alır almaz mh/s olarak herkesin değeri görünüyor. Bölünse herkesin payı ve teslim edilse nasıl olur. Hem beklemeden erkenden para yada ETH geçer elimize hemde kazım zorluğu artmadan pastadan payımızı daha hızlı alırız.
Böyle bir proje olursa;
ARTILARI
Elimize geçecek ETC süresini azaltırız,
Zorluk artmadan elimizdeki makinaları daha çok değerlendiririz
Hızlı kazım yaparız
Havuzda sorun olacak mı kaygısı taşımadan ödemeyi çekeriz.
EKSİLERİ
Cüzdan kimde duracak (aslında bu bir eksi değil, çünkü 0,2 olur olmaz haklar dağıtılacak)
Benim 2 makinam var (ne kadar ekmek o kadar köfte sorun yok)
Her konuda olduğu gibi değerli yorumlara ihtiyacımız var.
Proje konusunda fikirlerimizi paylaşıp geliştirmek adına İstanbul'da toplanabiliriz. Hatta bizim ofiste bi çay içer konuyu detaylı konuşabiliriz.
Özellikle ilgilenenler özel mesaj atabilirsiniz.