• 16-12-2017, 02:01:45
    #10
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Güzel düşünülmüş ancak insanın olduğu her yerde sorun çıkacağını düşünüyorum.
    Hele işin içine para girdimi, aklımıza gelmeyecek ne sorunlar çıkar siz düşünün.

    Her şey kayıtlı olsa bile anlaşmak imkansız olabilir.

    Hem nanopool.org'da 0.05 ETH minumum ödeme alabiliyorsunuz, 1 tane rig olsa bile 2-3 günde bir ödeme alabilirsiniz.

    Ben nanopool'da kazı yapıyorum, tavsiye ederim.
    nanopool bugün 14.30 dan beri kazanç vermiyor. bilemiyorum.
    Ayrıca minimum ödeme 0,2 diye yazıyor ben mi yanlış okudum. yada size özel bir oran mı var.

    İnsan olan heryerde sorun elbette olur. Fakat herşey kayıtlı. Çok beklemeden 0,2 olunca hemen kazançlar dağıtılacak. 10 kişi olsak cüzi rakamlar düşer ama 3 günde duman ederiz 1 eth kazanırız. Herkes hakkını alır.
  • 16-12-2017, 02:04:06
    #11
    Üyeliği durduruldu
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nanopool bugün 14.30 dan beri kazanç vermiyor. bilemiyorum.
    Ayrıca minimum ödeme 0,2 diye yazıyor ben mi yanlış okudum. yada size özel bir oran mı var.

    İnsan olan heryerde sorun elbette olur. Fakat herşey kayıtlı. Çok beklemeden 0,2 olunca hemen kazançlar dağıtılacak. 10 kişi olsak cüzi rakamlar düşer ama 3 günde duman ederiz 1 eth kazanırız. Herkes hakkını alır.
    Nanopool'da varsayılan minumum ödeme 0.2 eth ayarlarsanız 0.05'e kadar düşürebiliyorsunuz.

    ETH ağı ile ilgili çok nadir de olsa ödemelerde aksama oluyor, geçen haftalarda bir yoğunluk olmuştu hatırlarsınız, o zaman 2 gün kadar ödeme gecikmişti, onun dışında sorun yaşamadım.

    Tabi ki siteye güvenmediğim için 0.15 ETH'den fazla içeride bırakmıyorum.
  • 16-12-2017, 02:08:30
    #12
    DJ_JuNiOuR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumunuza istinaden şuan çok daha mantıklı geliyor.
    Ancak donanım yatırımı uzun vadede her zaman daha avantajlıdır. O konuda size katılamayacağım malesef. İyi bir planlamayla çok daha güzel kar edersiniz zaten edilmeyecek olsa kimse girmezdi bu işe. Kabaca donanım arızasında aldığınız yer sağlam ise garantiden hallediyorlar. Elektrik vs ise onunda çözümleri mevcut. Aslında maddelerin hepsinde çözüm mevcut. Burada en önemlisi üç gün sonra sizin güç aldığınız sistem kapanırsa? Örn: Nicehash. Çaldırdılar BTC'leri günlerdir kapalı. Şuan oradan güç alanlar ne olacak? Donanım yatırımı olsa idi şuan zarar yerine başka sisteme geçmişlerdi. Zarar en aza inerdi.

    Fikriniz çok mantıklı. Az bütçe ile hatta kesinlikle öneri. Birlikten güç doğar kısmına inanan biri olarak mükemmel de diyebilirim. Ama dediğim gibi NiceHash'in başına gelen sizin aldığınız yerde olmayacak garantisi yok. O yüzden arada kaldım

    Buarada affınıza sığınarak beyin fırtınası mantığında yazıyorum. Zira bu konuda geleceği parlak gören kendi çapında birşeyler yapmaya çalışan biriyim. Bireysellik dışında birlik olur isek hem daha fazla kazanacağımızı hemde daha fazla bilgi sahibi olabileceğimize inanıyorum. Konuyu amacından saptırıyor isem söylemeniz yeterli.
    Sizi tenzih ederek söylemeliyim ki beyin fırtınasında kötü bilgi hiç bilgiden daha değerlidir.

    Çok teşekkür ederim katkı sağladığınız için. Donanım yatırımı konusunda aslında sizinle aynı dili konuşuyoruz. Yatırım yaparak daha çok kazanırız tamam. Örneğin 10 rig sisteminiz var benim de 15 rig sistemim var. 1 ay sonra kazım zorluğu artacak. Biz pastadan (bireysel) %1 alıyoruz 1 ay içerisinde 100 rig olursak pasta payımız (yine bireysel) %3 oranına çıkar. Çünkü biz daha çok çıkartıp küsüratları havuza bırakmayacağız.

    1 ay sonunda zorluk artarsa aynı oranda hooop başka coinlere hay hay. Burada durma zorlama da yok 1 coin kazdık karlar dağıtıldı. Yarın dediniz ki bu bana gelmedi çıkıyorum. Kimse beklemek zorunda değil. Kimse kimsenin hakkını da yiyemez çünkü kazanım tamamen MH/s olarak hesaplanıyor ve herkesin değeri havuz sitelerinde kaydediliyor.

    Girin bakın tek başına kazan kaç makina var

    Yorumunuz için tekrar tekrar teşekkür ederim. lütfen devam edelim bu konuşmaya.
  • 16-12-2017, 02:24:16
    #13
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi tenzih ederek söylemeliyim ki beyin fırtınasında kötü bilgi hiç bilgiden daha değerlidir.

    Çok teşekkür ederim katkı sağladığınız için. Donanım yatırımı konusunda aslında sizinle aynı dili konuşuyoruz. Yatırım yaparak daha çok kazanırız tamam. Örneğin 10 rig sisteminiz var benim de 15 rig sistemim var. 1 ay sonra kazım zorluğu artacak. Biz pastadan (bireysel) %1 alıyoruz 1 ay içerisinde 100 rig olursak pasta payımız (yine bireysel) %3 oranına çıkar. Çünkü biz daha çok çıkartıp küsüratları havuza bırakmayacağız.

    1 ay sonunda zorluk artarsa aynı oranda hooop başka coinlere hay hay. Burada durma zorlama da yok 1 coin kazdık karlar dağıtıldı. Yarın dediniz ki bu bana gelmedi çıkıyorum. Kimse beklemek zorunda değil. Kimse kimsenin hakkını da yiyemez çünkü kazanım tamamen MH/s olarak hesaplanıyor ve herkesin değeri havuz sitelerinde kaydediliyor.

    Girin bakın tek başına kazan kaç makina var

    Yorumunuz için tekrar tekrar teşekkür ederim. lütfen devam edelim bu konuşmaya.
    Kesinlikle katılıyorum kötü bilgiye doğru bilgiyi öğretmeye anlatmaya çalışırken o kadar çok yoruluyorum ki aktif olarak başta çevreme sonra sosyal mecralarda bilmeyen arkadaşlara sınırlı bilgim ile birşeyler anlatmaya çalışmaktan. Şuanda öyle bir algı oluştu ki yatır parayı üç gün sonra köşeyi döndün. Borsayı bilmez borsacıyım diye dolanır. Daha geçenlerde benden duyan bir tanıdık birkaç gün önce bu işe girdiğini bana danışmanlık yapmak istediğini söyledi Kolay parayı seviyoruz ancak bu iş kolay para değil. Çok ince hesaplar, çok ciddi bilgi vs gerekiyor.
    Sizin sistem gayet mantıklı bütçe düşük ise. Ancak bütçe büyük ise rig kurmak gayet mantıklı duruma geçiyor. Tek başına kazan çok, gel birleşelim denilince birleşen yok. Gruplarda falan 1 - 2 rigi olan bir sürü insan var. Çoğu çok bilmediğinden sorarak ilerliyor. Örneğin: Default ayarlarıyla bir ekran kartı 20 mhz verirken modlayınca 30 veriyor ama bunu beceremiyor veya bilmiyor. Rigleri bir çatı altına toplasak beraber en iyi ayarlar bulunur, en iyi havuz bulunur birlikten güç doğar. Belki elektrik masrafı bile olmaz. Şimdi bana güneş enerjisi, rüzgar enerjisi sistemi kurmak, depo tutmak vs pahalı gelir ancak belli bir birleşmeden sonra çok komik rakamlara gelir. Uzun vadede herkes kazanır ama nerdeee Şuan rig birleştirme demeyelim de bir tanıdık çevresinden bu işe gireceklere buna benzer birleşme mantığında birşeyler yapmaya çalışıyor. En azından gazı verdim yapacak mı görücez Başka bir arkadaşım en son İzmir'de buna benzer bir çalışma yapıyordu. Sanayi de deposunu bu işe ayırmıştı. Kendi rigleri orada. İsteyene datacenter mantığı kabin kiralıyor idi. Son durumu bilmiyorum.

    İnsanlara paranı ver sana para kazandırcam yerine bu işi öğretmek beraber büyümek bana çok mantıklı gelse de nedense öğreteyim adı altında ver bana danışmanlığını yapayım bolca mevcut. Tamamen kendimizi düşünen bir toplum olduk ve her geçen gün bu artmakta malesef.

    Çok teşekkür ediyorum böyle bir konu için. Umarım bu konu güzel şeylere gebe olur. Faydamız dokunur.
  • 16-12-2017, 02:34:30
    #14
    DJ_JuNiOuR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle katılıyorum kötü bilgiye doğru bilgiyi öğretmeye anlatmaya çalışırken o kadar çok yoruluyorum ki aktif olarak başta çevreme sonra sosyal mecralarda bilmeyen arkadaşlara sınırlı bilgim ile birşeyler anlatmaya çalışmaktan. Şuanda öyle bir algı oluştu ki yatır parayı üç gün sonra köşeyi döndün. Borsayı bilmez borsacıyım diye dolanır. Daha geçenlerde benden duyan bir tanıdık birkaç gün önce bu işe girdiğini bana danışmanlık yapmak istediğini söyledi Kolay parayı seviyoruz ancak bu iş kolay para değil. Çok ince hesaplar, çok ciddi bilgi vs gerekiyor.
    Sizin sistem gayet mantıklı bütçe düşük ise. Ancak bütçe büyük ise rig kurmak gayet mantıklı duruma geçiyor. Tek başına kazan çok, gel birleşelim denilince birleşen yok. Gruplarda falan 1 - 2 rigi olan bir sürü insan var. Çoğu çok bilmediğinden sorarak ilerliyor. Örneğin: Default ayarlarıyla bir ekran kartı 20 mhz verirken modlayınca 30 veriyor ama bunu beceremiyor veya bilmiyor. Rigleri bir çatı altına toplasak beraber en iyi ayarlar bulunur, en iyi havuz bulunur birlikten güç doğar. Belki elektrik masrafı bile olmaz. Şimdi bana güneş enerjisi, rüzgar enerjisi sistemi kurmak, depo tutmak vs pahalı gelir ancak belli bir birleşmeden sonra çok komik rakamlara gelir. Uzun vadede herkes kazanır ama nerdeee Şuan rig birleştirme demeyelim de bir tanıdık çevresinden bu işe gireceklere buna benzer birleşme mantığında birşeyler yapmaya çalışıyor. En azından gazı verdim yapacak mı görücez Başka bir arkadaşım en son İzmir'de buna benzer bir çalışma yapıyordu. Sanayi de deposunu bu işe ayırmıştı. Kendi rigleri orada. İsteyene datacenter mantığı kabin kiralıyor idi. Son durumu bilmiyorum.

    İnsanlara paranı ver sana para kazandırcam yerine bu işi öğretmek beraber büyümek bana çok mantıklı gelse de nedense öğreteyim adı altında ver bana danışmanlığını yapayım bolca mevcut. Tamamen kendimizi düşünen bir toplum olduk ve her geçen gün bu artmakta malesef.

    Çok teşekkür ediyorum böyle bir konu için. Umarım bu konu güzel şeylere gebe olur. Faydamız dokunur.
    İnşallah güzel olacak.

    Yazdığınız her kelimeye (bırakın cümleyi) katılıyorum Açıkçası borsacı falan değilim. Arbitrajdan iyi anlamam, fee nedir yeni öğreniyorum, alım emri satım emri nedir baya oldu onu öğrenmiştim. Bu işleri yapan ekipte birileri var. Onlara danışıyorum öğrenmek ayıp mı canım

    İnsanlar artık bitcoine şöyle bakıyor (sizin de değiniz gibi) ''vay be televizyonlarda falan da gördük 2 haftadır takip ediyorum, bende yatırıp ne kadar kazanırım. Öyle 10 bin yatırıp 1 hafta sonra 15 bin çekenler var'' abi ne yaptın ya diyerek uzaklaşıyorum
    Bu iş gerçekten ciddi bir iş. Ciddi yapılınca da güzel para kazandıran iş.

    Benim konumun ana fikri hızlı coinler kazıp geri dönüşleri firesiz almak. Hızlı hesaba giren birşey her zaman heyecan verir ve çalışma azminiz artar.

    Sanayi işini bende planlıyorum açıkçası
  • 16-12-2017, 02:35:52
    #15
    ilk mesaj sonrasını okumadım. Ortalama bir makina ödemesini 4-5 günde havuzdan alabilir. Boşuna insanlarla munakaşaya girmeye değmez.
  • 16-12-2017, 02:40:49
    #16
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk mesaj sonrasını okumadım. Ortalama bir makina ödemesini 4-5 günde havuzdan alabilir. Boşuna insanlarla munakaşaya girmeye değmez.
    ethermine 0.00807 12 saatte kazılan bu. 1 olunca ödeme yapıyor.
    nanopool min 0,2 olunca ödeme yapıyor.
  • 16-12-2017, 02:53:31
    #17
    0.01 ETH üstünü her hafta ethermine.org otomatik olarak hesabınıza gönderiyor. Hem de gönderim ücreti almadan. Bunu da 150 mh/s bir makina 1 günde kazar. Normal ödeme eşiği olan 0,11 ETH değerine ise 6 günde ulaşabilirsiniz.