Merhabalar,
Güzel düşünülmüş ancak insanın olduğu her yerde sorun çıkacağını düşünüyorum.
Hele işin içine para girdimi, aklımıza gelmeyecek ne sorunlar çıkar siz düşünün.
Her şey kayıtlı olsa bile anlaşmak imkansız olabilir.
Hem nanopool.org'da 0.05 ETH minumum ödeme alabiliyorsunuz, 1 tane rig olsa bile 2-3 günde bir ödeme alabilirsiniz.
Ben nanopool'da kazı yapıyorum, tavsiye ederim.
nanopool bugün 14.30 dan beri kazanç vermiyor. bilemiyorum.
Ayrıca minimum ödeme 0,2 diye yazıyor ben mi yanlış okudum. yada size özel bir oran mı var.
İnsan olan heryerde sorun elbette olur. Fakat herşey kayıtlı. Çok beklemeden 0,2 olunca hemen kazançlar dağıtılacak. 10 kişi olsak cüzi rakamlar düşer ama 3 günde duman ederiz 1 eth kazanırız. Herkes hakkını alır.