delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nanopool bugün 14.30 dan beri kazanç vermiyor. bilemiyorum.
Ayrıca minimum ödeme 0,2 diye yazıyor ben mi yanlış okudum. yada size özel bir oran mı var.

İnsan olan heryerde sorun elbette olur. Fakat herşey kayıtlı. Çok beklemeden 0,2 olunca hemen kazançlar dağıtılacak. 10 kişi olsak cüzi rakamlar düşer ama 3 günde duman ederiz 1 eth kazanırız. Herkes hakkını alır.
Nanopool'da varsayılan minumum ödeme 0.2 eth ayarlarsanız 0.05'e kadar düşürebiliyorsunuz.

ETH ağı ile ilgili çok nadir de olsa ödemelerde aksama oluyor, geçen haftalarda bir yoğunluk olmuştu hatırlarsınız, o zaman 2 gün kadar ödeme gecikmişti, onun dışında sorun yaşamadım.

Tabi ki siteye güvenmediğim için 0.15 ETH'den fazla içeride bırakmıyorum.