Aslında mantıklı ancak sorun olabilitesi de yüksek. Benim bildiğim aldığın gücü daha sonradan değiştirebiliyorsun Örneğin: ETH vazgeçip başka birşey kazmak. O durumda sorun yaşanabilir. Güven sorunları olabilir. Ama mantıklı.
O kadar kişi toplanıp bu sistemlere girileceğine donanım yatırımı yapıp mining için ufak datacenter kurmak bana daha mantıklı geliyor nedense.