Kazım potensiyeli sınırlı madencilerin hızlı ödeme alması gibi mantıklı bir amaç için düşünülmüş güzel bir proje olduğunu düşünüyorum.
Desteğiniz için teşekkür ederim. aslında 10 makinası olanlar için de mantıklı. çünkü kazım zorluğu yakında artacak. Ve pastayı başkaları kapacak. Projeye destek bulursak herkes kazanacak orası kesin.