Öncelikle yorumlr gelecektir ve sizde satıcı olarak bu yorumlara sorulara cevap vermekle yükümlüsünüz.
Ha cevap vermezseniz satamaz satmaktan vazgeçersiniz o ayrı bir konu.
Birde konuya fiyatı yazmamanızdaki neden nedir Fiyatın devlet sırrı olmasımıdır.
sonuçda normal şartlardaki fiyatı belli siz altına yada üstüne satarsnız
ama şu varki fiyatı konuya yazsanızda direk alacak kişi bu fiyatı bilerek size ulaşsa daha iyi değil mi .
Birde bu kartlarla inanın bende merak içerisindeyim
diğer arkadaşın belirttiği gibi maksimum güç olsun 150 mhs kki bununla kazdığınız eth olsun
illa eth kazacaksınız diye bir kural yok ayrı bir konu ama diğer coinlerle aynı mantık üzerinde kazançlar 3 aşağı 5 yukarı
ooda ortalama haftalık 0.35 ETH buda suandaki kura 0.025 BTC civarı ederki
ETH suanda düüşük olduğunu varsayarak ilerliyorum coin saısında artma olmasada BTC ile karşılaşmasında oran 0.03 'e denk gelecek bir rakam olur hadi 0.04 olsun fazla fazla fiyatın yükseldiğini varsayarak
hadi diyelimki suanda BTC fiyatı da 10k 10k*0,04=400 TL eder 1 ay 4 hafta ise 4004=1600 TL en maksimum baba kazanacağı rakamdır.
hadi onuda geçtim en yüksek 2k dır ki o da fiyatların suandaki fiyatlara göre 2 katı olduğunu varsayarak söylüyporum
burada min ile maksimum arasındaki vermiş olduğunuz kazançla
gerçek realite hesaplama arasındaki farkı görün bilin diye sölüyorum
Son olarak dipnot (Elektrik masrafını düşmedik o maliyette cepden gitsin)
Coin Üretim Sistemimi Satiyorum
33
●3.363
- 27-07-2017, 12:33:57Hocam farkettiysen zaten ben sattığı fiyata bişi demedim. Seninde dedigin gibi mal kendisinin istediği fiyata satar ona kimse karışmaz sadece yorum yaparsın o da istersen yaparsın.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama bir mal satarken şu vardır. Kazandırdığını söylüyorsan kanıtlaman lazım ki bir mal ortada ve ona göre kazançları kendisi kanıtlamasını bıraktım hesaplayabilir anlayan kişiler anlamayan zaten hesaplayamaz ama bunun içinde yorumları ister istemez göz ardı etmek durumundadır.
Yanlış bir bilgilendirme varsa ki bu belki ben alacağım buna göre hesabını yapıp soruyorum diyorum ki fazla fazla hesapladım herşeyi 2 katı yaptım normal şartlarda maksimum kazanacağı rakam 1600 TL 'dir aylık ki en maksimumu ama ben yine 2k TL olarak kazanç sağladım aylık
hangi koinini kazarsan kaz kazanç çok değişmez
Ha şu vardır .
mesela bytecoin kazıyordur. mesela o ay kazancı normal şartlarda bytecoin hesabı 1000-1500 TL ediyordur da arkadaş bozmamışdır. O anda pump denk gelir kazanç 2 ye yada 3 e katlar ama bu 1 defeya mahsus olur yada 2 defa denk gelir
sonrasında kazanç yine dump yiyince normale döner bu sürekli kazanç değildir. Bu tamamen şans işidir. - 27-07-2017, 12:50:40CPLServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burda yalan atıyorsun demiyor sadece ima ediyor ve diyor ki sana aylık min 2k maksimum 5k kazanç dediginde şu anlaşılıyor bilmeyen birisi için
ben min her ay 2k Para kazancam
(kendi söylediğinle şuandaki söylediğin arasında çelişki var)
ama gel gelelim mesela 3 aydır bunu aktif kullanıyorsun örnek veriyorum
bu 3 ay içinde sen her ay min 2k maksimum 5k kazanmışsın her ay bu düzenli
ve demişsin ki 1 hafta önce BTC 6500 TL idi misal şimdi 9500 TL 'de
bu şunu değiştirmez 3 ay önce BTC 9k TL idi 3 ay sonra'da 9k TL'de ne oldu kazanç aynı kazanç
bunun yanı sıra 1 hafta önce BTC 6500 TL idi ya hani diyorum ben soruyorum
sen 1 haftada maksimum kazanacağın coin miktarı ( 0.025 BTC ) yani 6500 TL iken senin paran 130 TL idi 9000 TL ise 200 TL bakıyorsun birşey değişmemiş
Bende şu hesabı zaten ilk mesajımda belirttim .
0.025 BTC haftalık normal kazancın diyorum ve dedim ki 10k TL olsun BTC hiç değişmesin düşmeden etkilenme 1 ay boyunca 10k
ne oldu haftalık 250 TL aylık 1k TL ediyor. hadi %50 kazanç sağladın BTC 1 ay içinde 15k ya çıktı ne oldu senin kazanç 1500 TL oldu hadi dedim fazlası olsun 2 katı hesapladım ve 2k TL aylık kazanç ama bu sürekli bir kazanç her ay bu parayı kazanç sağlayacak bir durum değil diyorum
Bunu arkadaşda söylüyor bekkletmek yada bekletmemek değil
Satış konusunda ilk yazdığın mesajda min 2k dediginde sen garanti min 2k aylık kesinlikle (Bekletmeden ) kazandığın kazanç eğer bekletirsen (ki mesajın bu yükseldiğinde) 5k olur diyorsun
Bu söylediğinle hesaplamalar birbirinen çok farklı
bunu anlatmaya çalışıyor. - 28-07-2017, 11:12:08Varan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.cryptocompare.com/mining...ostPerkWh=0.16
150mhz lik 5 li rig ile ayda 2000 tl çok iyimser bir tablo olur. - 28-07-2017, 14:47:49şuan için diyorsunuz galiba bu alanda kazancın düşüp yükseldiğini biliyorsunuz değilmi 20 binede satan var alırsanız bana maliyeti bu kadar 2 yıl garantili parçalar btc değerleri 6 binden 9 bine çıktı 1 hafta geçmeden değerler 140/150 mhs olsada aylık kazançlar 3-4 bin hatta 10 binde olabilir bu imkansız birşey değil farkındaysanızHaymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:47:49 -->-> Daha önceki mesaj 14:45:22 --
hocam fiyatı düşükse satmazsınız o kadar basit yükselince satın fiyat bu serbest piyasa malliyetine satiyorm faturalı.BayNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-07-2017, 14:49:43zorluk artıyor kazanç düşüyor, fiyat yükseliyor kazanç artıyor. aylık kazancın 10bin tl olabilmesi için ethereum fiyatının 2000 dolar olması gerek, şu en ethereum un 400 doları görmesi bile uzun vade alacakken 2000 dolar rüya üstü rüya. bu sence mantık çerçecesindemi. tabiki satışına itirazım yok ama verimsiz bir yatırım. zaten verimsiz olduğu senin satmak istemenden belli hocam.CPLServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-07-2017, 14:53:54belli olan birşey yok ödemem var satiyorm basit bide etheryum üzerinden hesap yapmayın binlerce coin var pump var bir gecede %1000 kar edenlerde var biliyorsunuz ki btc bile 1 hafta önce 6000 tl idi şuanda 9500 civarında farklı yatırımlarınız varsa sizin tercihiniz birşey diyemem hayırlı forumlarHaymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-07-2017, 14:57:16hocam siz merak etmeyin ben mining piyasasınıda, borsasısınıda, dump pumpunuda, arbitrajınıda, hardforkunuda takip ediyorum. öyle %1000 kazanmak kolay olsaydı herkes milyonerdi şimdi.düşük hacimle 1 btclik hacimle %100000 yapsa ne olur allah aşkına. Neyse konumuz bu değil tabiki, cihaz sizin karar sizin. keşke satmasanız devam etseniz kazımaya biriktirmeye, ben inanıyorumki her kazılan coin 1-2 yıl içerisinde ciddi değerlere ulaşıp sizi ihya edecektir.CPLServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kazıyıp satan değil kazıyıp değerlenene kadar bekleten kazanır.