• 28-07-2017, 15:03:31
    #28
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam siz merak etmeyin ben mining piyasasınıda, borsasısınıda, dump pumpunuda, arbitrajınıda, hardforkunuda takip ediyorum. öyle %1000 kazanmak kolay olsaydı herkes milyonerdi şimdi.düşük hacimle 1 btclik hacimle %100000 yapsa ne olur allah aşkına. Neyse konumuz bu değil tabiki, cihaz sizin karar sizin. keşke satmasanız devam etseniz kazımaya biriktirmeye, ben inanıyorumki her kazılan coin 1-2 yıl içerisinde ciddi değerlere ulaşıp sizi ihya edecektir.

    Kazıyıp satan değil kazıyıp değerlenene kadar bekleten kazanır.
    aynen öyle yorumun için teşşekür ederim hayırlı forumlar..
  • 03-08-2017, 08:39:32
    #29
    günceldir
  • 03-08-2017, 18:23:35
    #30
    CPLServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    günceldir
    Kardeşim sistem getirisini ve MH/s değerini alayım geliri nkdrdır kardeşim pm atarsan sevinirim
  • 04-08-2017, 09:12:49
    #31
    Pm Atıldı.
  • 07-08-2017, 15:51:09
    #32
    Fiyat bilgisi ve sistem geliri pm lutfen
  • 11-08-2017, 09:13:08
    #33
    pm atıldı
  • 12-08-2017, 09:48:43
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fiyat bilgisi ve kazancı öğrenebilir miyim.