hocam siz merak etmeyin ben mining piyasasınıda, borsasısınıda, dump pumpunuda, arbitrajınıda, hardforkunuda takip ediyorum. öyle %1000 kazanmak kolay olsaydı herkes milyonerdi şimdi.düşük hacimle 1 btclik hacimle %100000 yapsa ne olur allah aşkına. Neyse konumuz bu değil tabiki, cihaz sizin karar sizin. keşke satmasanız devam etseniz kazımaya biriktirmeye, ben inanıyorumki her kazılan coin 1-2 yıl içerisinde ciddi değerlere ulaşıp sizi ihya edecektir.
Kazıyıp satan değil kazıyıp değerlenene kadar bekleten kazanır.
aynen öyle yorumun için teşşekür ederim hayırlı forumlar..