Öncelikle yorumlr gelecektir ve sizde satıcı olarak bu yorumlara sorulara cevap vermekle yükümlüsünüz.
Ha cevap vermezseniz satamaz satmaktan vazgeçersiniz o ayrı bir konu.
Birde konuya fiyatı yazmamanızdaki neden nedir Fiyatın devlet sırrı olmasımıdır.
sonuçda normal şartlardaki fiyatı belli siz altına yada üstüne satarsnız
ama şu varki fiyatı konuya yazsanızda direk alacak kişi bu fiyatı bilerek size ulaşsa daha iyi değil mi .
Birde bu kartlarla inanın bende merak içerisindeyim
diğer arkadaşın belirttiği gibi maksimum güç olsun 150 mhs kki bununla kazdığınız eth olsun
illa eth kazacaksınız diye bir kural yok ayrı bir konu ama diğer coinlerle aynı mantık üzerinde kazançlar 3 aşağı 5 yukarı
ooda ortalama haftalık 0.35 ETH buda suandaki kura 0.025 BTC civarı ederki
ETH suanda düüşük olduğunu varsayarak ilerliyorum coin saısında artma olmasada BTC ile karşılaşmasında oran 0.03 'e denk gelecek bir rakam olur hadi 0.04 olsun fazla fazla fiyatın yükseldiğini varsayarak
hadi diyelimki suanda BTC fiyatı da 10k 10k*0,04=400 TL eder 1 ay 4 hafta ise 4004=1600 TL en maksimum baba kazanacağı rakamdır.
hadi onuda geçtim en yüksek 2k dır ki o da fiyatların suandaki fiyatlara göre 2 katı olduğunu varsayarak söylüyporum
burada min ile maksimum arasındaki vermiş olduğunuz kazançla
gerçek realite hesaplama arasındaki farkı görün bilin diye sölüyorum
Son olarak dipnot (Elektrik masrafını düşmedik o maliyette cepden gitsin)