CPLServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
belli olan birşey yok ödemem var satiyorm basit bide etheryum üzerinden hesap yapmayın binlerce coin var pump var bir gecede %1000 kar edenlerde var biliyorsunuz ki btc bile 1 hafta önce 6000 tl idi şuanda 9500 civarında farklı yatırımlarınız varsa sizin tercihiniz birşey diyemem hayırlı forumlar
hocam siz merak etmeyin ben mining piyasasınıda, borsasısınıda, dump pumpunuda, arbitrajınıda, hardforkunuda takip ediyorum. öyle %1000 kazanmak kolay olsaydı herkes milyonerdi şimdi.düşük hacimle 1 btclik hacimle %100000 yapsa ne olur allah aşkına. Neyse konumuz bu değil tabiki, cihaz sizin karar sizin. keşke satmasanız devam etseniz kazımaya biriktirmeye, ben inanıyorumki her kazılan coin 1-2 yıl içerisinde ciddi değerlere ulaşıp sizi ihya edecektir.

Kazıyıp satan değil kazıyıp değerlenene kadar bekleten kazanır.