Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuanki zorlukla 150 hashrate in getirisi elektrik masrafını çıkarsan 700 liradır. 12 bin tl ye göre roi süresi 17 aydır ki zorluk yükseldikçe artacaktır. 12bin lira bu cihaza malesef verilmez.
şuan için diyorsunuz galiba bu alanda kazancın düşüp yükseldiğini biliyorsunuz değilmi 20 binede satan var alırsanız bana maliyeti bu kadar 2 yıl garantili parçalar btc değerleri 6 binden 9 bine çıktı 1 hafta geçmeden değerler 140/150 mhs olsada aylık kazançlar 3-4 bin hatta 10 binde olabilir bu imkansız birşey değil farkındaysanız

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:47:49 -->-> Daha önceki mesaj 14:45:22 --

BayNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.cryptocompare.com/mining...ostPerkWh=0.16
150mhz lik 5 li rig ile ayda 2000 tl çok iyimser bir tablo olur.
hocam fiyatı düşükse satmazsınız o kadar basit yükselince satın fiyat bu serbest piyasa malliyetine satiyorm faturalı.