• 21-09-2023, 01:45:01
    #1
    Arkadaşlar, 19 yaşından beri forex piyasasında deneyim kazanıyorum ve Londra borsasında işlem yapıyorum. Bu piyasa hakkında bilgi sahibi olmadan kazanmanın zor olduğunu söyleyebilirim. Çizgi çekmek veya bot kullanmak gibi yöntemler sizi kısa vadede kazandırabilir, ancak uzun vadede başarılı olmanız için daha fazlası gereklidir.

    Şimdi çok deneyimliyim, ancak maalesef geçmiş yıllarda sermayemi kaybederek tükettim. Yatırım değil kumar oynamışım diye tabir ediyoum. Kaybederek kazanmanın önemli bir öğrenme süreci olduğunu fark ettim. Bir arkadaşın belirttiği gibi, bu piyasada sağlam bir bütçeye sahip olmanız önemlidir. Eğer bu piyasadan sağlam bir gelir elde etmek istiyorsanız, en azından 100 bin USD gibi bir sermayenizin olması gereklidir. miktarı risk toleransınıza ve piyasayı ne kadar iyi anladığınıza göre ayarlamak önemlidir.

    Forex piyasası ve kripto borsası ciddi bir öğrenme süreci gerektirir ve yüksek riskler içerir. Başarılı olmak için iyi bir bilgi birikimi, deneyim ve sağlam bir sermaye gereklidir. Dikkatli bir şekilde işlem yapmalı ve risk yönetimine özen göstermelisiniz. Haberleri sıkı takip etmeli ona göre aksiyon almalısınız.
  • 21-09-2023, 01:47:31
    #2
    Bir de şunu söylemeliyim ki eğer kaldıraçlı işlem yapıyorsanız, 1000 usdniz varsa 2 ons altın buy veya sell, kriptoda 1000 usd'niz varsa 1 eth buy yada sell aksiyon almalısınız. Risk yönetimi çok önemli.
  • 21-09-2023, 02:00:03
    #3
    Ben fenomen değilim, yatırım tavsiyeside vermiyorum sadece kendime not tutuyorum. Tarihleri ile beraber paylaşayım.


    Burada bistin düşeceeğini ima etmişim.


    2022 - 2023 borsa yılı olcağını söylemiştim








  • 21-09-2023, 02:26:02
    #4
    dolar ne kadar olur sizce hocam? Özellikle galiba bir iki güne bi toplantı vardı nolur sizce?
  • 21-09-2023, 02:30:04
    #5
    Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolar ne kadar olur sizce hocam? Özellikle galiba bir iki güne bi toplantı vardı nolur sizce?
    hocam dolar yarın düşer diyee düşünüyorum alım fırsatı ama 24 dip 25 26 alım yeri. yalnız dolar para kazandırmaz ki doların varsa dolardan para kazanman lazım. Bizim ülkemizde eflasyon olduğu sürece hayal değil gerçek hedefim 1 ussd : 110 tl. ama ne altın ne dolar %40 ile faiz % 75 faiz alana kadar sonra hemeen toprağa yatırım yoksa paramız eflasyon karşısınnda erir.
  • 21-09-2023, 02:31:37
    #6
    mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam dolar yarın düşer diyee düşünüyorum alım fırsatı ama 24 dip 25 26 alım yeri. yalnız dolar para kazandırmaz ki doların varsa dolardan para kazanman lazım. Bizim ülkemizde eflasyon olduğu sürece hayal değil gerçek hedefim 1 ussd : 110 tl. ama ne altın ne dolar %40 ile faiz % 75 faiz alana kadar sonra hemeen toprağa yatırım yoksa paramız eflasyon karşısınnda erir.
    Hocam şuan tüm param dolarda, sizce try çevirmeli miyim? Yarın için.
    Eğer yarın düşerse maksat düşünce alırım ve tekrar yükselir.

    Sizce bu mantıklı mı veya ne yapmalıyım?
    Dip not: bu soruyu yatırım tavsiyesi vermediğinizi bilerekten soruyorum.
  • 21-09-2023, 02:38:12
    #7
    Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolar ne kadar olur sizce hocam? Özellikle galiba bir iki güne bi toplantı vardı nolur sizce?
    Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şuan tüm param dolarda, sizce try çevirmeli miyim? Yarın için.
    Eğer yarın düşerse maksat düşünce alırım ve tekrar yükselir.

    Sizce bu mantıklı mı veya ne yapmalıyım?
    Dip not: bu soruyu yatırım tavsiyesi vermediğinizi bilerekten soruyorum.
    Artık nas ekonominden çıktık yeni ekonomi yönetimi kur u serbert bırakacağını ve faizi arttıracağını söyledi. Faizin arttığı yerde sadece dolar düşmez çokomelin de fiyatı düşer evin de arabanın da. Ama kısa süreli. sonrasında eflasyon a yenik düşersin. Paran buhar olur. Ben senin yerinde olsam usd satar tl ye geçip %40 ı mı bilirim. Sonra %75 e kadar gider bu o zaman usd geçerim. Bir de önümüzde yerel seçim var gitmesine izin vermezler. yılbaşında da eflasyon verisini düşük göstermek için faiz artışı. seçimden sonra pompaya devam.. :ytd.
  • 21-09-2023, 02:39:40
    #8
    mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık nas ekonominden çıktık yeni ekonomi yönetimi kur u serbert bırakacağını ve faizi arttıracağını söyledi. Faizin arttığı yerde sadece dolar düşmez çokomelin de fiyatı düşer evin de arabanın da. Ama kısa süreli. sonrasında eflasyon a yenik düşersin. Paran buhar olur. Ben senin yerinde olsam usd satar tl ye geçip %40 ı mı bilirim. Sonra %75 e kadar gider bu o zaman usd geçerim. Bir de önümüzde yerel seçim var gitmesine izin vermezler. yılbaşında da eflasyon verisini düşük göstermek için faiz artışı. seçimden sonra pompaya devam.. :ytd.
    Hocam kurduğunuz cümleler biraz birbirine karıştığından tam olarak anlayamadım. Yani satayım mı? try'ye mi çevireyim sizce
  • 21-09-2023, 02:40:14
    #9
    Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolar ne kadar olur sizce hocam? Özellikle galiba bir iki güne bi toplantı vardı nolur sizce?
    Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şuan tüm param dolarda, sizce try çevirmeli miyim? Yarın için.
    Eğer yarın düşerse maksat düşünce alırım ve tekrar yükselir.

    Sizce bu mantıklı mı veya ne yapmalıyım?
    Dip not: bu soruyu yatırım tavsiyesi vermediğinizi bilerekten soruyorum.
    Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kurduğunuz cümleler biraz birbirine karıştığından tam olarak anlayamadım. Yani satayım mı? try'ye mi çevireyim sizce
    doğru